Oh hey, look, it’s me playing!


Daca urmariti pagina de Facebook a blogului, cred ca stiti ca ieri am avut concert la conservator. Binenteles ca l-am rugat pe tata sa ma filmeze. Inca de cand sunt mica, imi filmez toate concertele, ca dupa concert, cand ma apuc de studiat piesa din nou, sa imi vad punctele sensibile.

Ei bine, si pentru ca stiu ca sunt oameni care vor sa ma vada cantand.

Deci, da. Am doua videoclipuri de ieri pe care vreau sa vi le arat.

Primul videoclip este cu mine, cantand Sonata no. 4 pentru vioara si pian a lui Beethoven, o sonata de care m-am indragostit complet. E atat de… perfecta!!

Puteti urmari videoclipul aici.

Si, a doua piesa pe care am cantat-o este un dans Macedonian, scris de Della, piesa mea favorita la vremea asta. Daca m-am indragostit de ea cand am inceput sa o studiez, in momentul in caare am cantat-o cu pian, m-am indragostit si mai mult. E o piesa cu caracter, pe care, ca si solist, trebuie sa o intelegi.

Anyway, o puteti asculta aici.

Desi iubeam sa cant si inainte, dupa experienta de ieri, as vrea sa cant in fiecare zi. Daca inainte aveam emotii si vroiam sa termin mai repede uneori, ieri m-am dus pe scena si nu m-a  mai interesat nimic. Eram eu, vioara si pianul. Nu cred ca mi s-a mai intamplat asta, la o scala asa de mare, inainte. Dar e bine! E chiar foarte bine!

Acum astept celelalte doua concerte din mai. Voi filma si atunci, asa ca stati pe aproape. 🙂

4 thoughts on “Oh hey, look, it’s me playing!

  1. o doamne, as zice ca esti foarte talentata dar stiu ca pentru a canta asa de bine e nevoie de multa munca. succes in continuare!

    Like

Leave a Reply

