Movie Review: “The Spectacular Now” (2013)


MV5BMjA5MTc0NTkzM15BMl5BanBnXkFtZTcwODEwNjE3OQ@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_

Distributie:

Miles Teller Miles Teller
Shailene Woodley Shailene Woodley
Brie Larson Brie Larson
Masam Holden Masam Holden
Ricky
Dayo Okeniyi Dayo Okeniyi
Marcus
Kyle Chandler Kyle Chandler
Jennifer Jason Leigh Jennifer Jason Leigh
Sara
Nicci Faires Nicci Faires
Tara
Ava London Ava London
Bethany
Whitney Goin Whitney Goin
Aimee’s Mom
Andre Royo Andre Royo
Mr. Aster
Bob Odenkirk Bob Odenkirk
Dan
Mary Elizabeth Winstead Mary Elizabeth Winstead
Levi Miller Levi Miller
Erik Wolff
E. Roger Mitchell E. Roger Mitchell
Doctor

Mai multe detalii despre acest film puteti gasi pe IMDb.

Trailer:

Recenzie:

Aseara am vizionat un film peste care am dat din intamplare: “The Spectacular Now”. Gasisem un articol despre 14 carti care sunt ecranizate in 2014, iar una dintre carti era chiar asta, ‘The Spectacular Now’ de Tim Tharp. Cand am vazut ca actorii principali sunt Shailene Woodley si Miles Teller, l-am cautat imediat. M-am uitat la trailer si am fost disperata sa il vad.

Ei bine, desi ‘The Spectacular Now’ are o poveste buna, actori extraordinari si o premiza extraordinara, nu este un film care sa impresioneze. Pe mine, cel putin, nu m-a impresionat. Mi s-a parut de-a dreptul ciudat.

Sa incepem cu Aimee. Personajul ei nu mi-a placut deloc. Mi s-a parut ca ese un personaj de umplutura, nicidecum unul dintre personajele principale. Era ca si cum nu avea caracer sau esenta. Ori ea, ori o papusa, tot aia era. Banuiesc ca in carte ne va fi prezentata mai bine si o vom cunoaste mai bine, dar in film, nu e deloc clar ce e cu ea. Tot ce am inteles este ca Aimee e o fata naiva, timida, care nu se machiaza si care iarta prea usor. Cam atat.

Cat despre Sutter… asta da personaj complicat! Spre deosebire de Aimee, Sutter este bine conturat si am inteles cum sta treaba cu el. Uneori este un idiot, dar de cele mai multe ori este un baiat bun, cu probleme mari din cauza trecutului lui. I-am inteles perfect toate iesirile si activitatile lui mai ciudate. In plus de asta, mi-a placut de el. Este amuzant, destept (atunci cand vrea), carismatic si distractiv. Uneori, insa, imi venea sa il bat. In special in scena din masina, cu Aimee. Jee, what an asshole! Sunt sigura ca in carte il voi cunoaste si mai bine pe Sutter.

De-asta trebuie sa citesc neaparat cartea. Vreau sa aflu mai multe despre Aimee si despre Suter si vreau sa vad daca filmul este de vina, sau daca cartea e la fel ca filmul. Vreau sa citesc mai multe scene, vreau mai multa poveste.

Scena de dragoste dintre Sutter si Aimee a fos atat de jenanta incat nu am putut-o urmari fara pauza. Pur si simplu puteam simti jena dintre Shailene si Miles. In afara de asta, a fost o scena care nu mi-a transmis nimic. Mi-a dat sentimentul de doi prieteni cu… well, beneficii.

In afara de mica greseala pe care v-am spus-o mai sus, ambii Miles si Shailene au facut o treaba excelenta. Imi aduc aminte de scena din masina… vai de mine, cat de bine au interpretat-o! Desi i-am vazut pe ambii in Divergent si mi-am dat seama de atunci ca sunt actori buni, acum m-am convins.

Filmul e plin de scene frumoasa. Imi aduc aminte ca m-am topic la scena sarutului. Oh em gi, a fost atat de dragut! De asemenea, scena balului mi-a placut. Sa nu uitam, totusi, cat de amuzant e filmul. Raspunsurile de copil fara sentimenteale lui Sutter m-au facut sa ma tavalesc de ras uneori.

Actiunea e captivanta, desi nu o pot numi ‘actiune’. Nu e genul de actiune pe care o intalnesti in filmele lui James Bond, ci genul de actiune din cartile ca ‘Looking for Alaska’. Actiunea aia care te captiveaza din cauza personajelor si a atmosferei si a mesajului pe  care il transmite filmul.

Nu regret ca m-am uitat la filmul asta. Nu l-am adorat, dar da, mi-a placut si consider ca este un film bun pentru adolescenti. Transmite un mesaj bun si cred ca toti ne putem regasi putin in personajele principale.

Nu va pot spune daca e o adapare buna sau nu, pentru ca nu am citit cartea.  Dar de-abia astept sa o fac, si cu siguranta va voi spune parerea mea despre film ca si ecranizare. 🙂

Rate: 3 stele din 5

One thought on “Movie Review: “The Spectacular Now” (2013)

Leave a Reply

