The Fault in Our Stars – New clip


Editia aceasta a premiilor MTV Movie Awards ne-a adus nu numai un show incendiar, ci si o veste buna pentru toti fanii cartii ‘The Fault in Our Stars’.  Un nou clip de aproximativ un minut a fost lansat, cu una dintre cele mai frumoase scene din cartea.

Sunt extrem de entuziasmata din cauza acestei scene si va spun sincer ca nu mai am rabdare sa vad filmul! Desi la inceput am fost sceptica in privinta actorilor principali, acum ii ador pe amandoi. Dupa ce am vazut clipul asta, sunt sigura ca Ansel il va aduce la viata exact pe Augustus cel care ni l-am imaginat toti. Hai, 6 iunie, hai ca poti!

Va aduceti aminte de scena asta? Chiar asteptam sa o vad, si nu sunt deloc dezamagita! Voi ce parere aveti? 🙂

5 thoughts on “The Fault in Our Stars – New clip

  1. Oh my God! E atat de superb ca-mi dau lacrimile! :))) Nu credeam ca actorii vor reusi sa aduca ceva din personaje,dar chiar m-au impresionat! Jeez, I’m totally fangirling right now :)))

    Like

Leave a Reply

