If I stay – Trailer Oficial


Acum cateva zile am aflat o veste extraordinara. Pe 22 August se va lansa ecranizarea cartii ‘If I stay’ de Gayle Forman, una dintre cartile mele favorite din 2012.  Am sarit in sus la auzul acestei vesti, pentru ca ador cartea si chiar mi-am dorit un film!

Dimineata, cand m-am trezit, primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la trailer, care a aparut inaintea posterului. Si…

E genial!

Sunt atat de usurata, pentru ca sunt sigura ca va fi un film bun! Imi plac actorii, imi place trailer-ul, imi place povestea! Inca un film care ma face sa zic…. “Hai, August, mai repede, hai ca poti!” UGH ABIA ASTEPT!

Inainte sa va arat trailer-ul, vreau sa va arat distributia completa:

Chloë Grace Moretz Chloë Grace Moretz
Mireille Enos Mireille Enos
Kat Hall
Liana Liberato Liana Liberato
Kim Schein
Lauren Lee Smith Lauren Lee Smith
Willow
Jamie Blackley Jamie Blackley
Adam
Aliyah O'Brien Aliyah O’Brien
Emt
Joshua Leonard Joshua Leonard
Denny Hall
Aisha Hinds Aisha Hinds
Nurse Ramirez
Chelah Horsdal Chelah Horsdal
Liddy
Jakob Davies Jakob Davies
Sarah Grey Sarah Grey
Cute Groupie
Peter J. Gray Peter J. Gray
Punk
Gabrielle Rose Gabrielle Rose
Gran
William C. Vaughan William C. Vaughan
Male EMT
Raj Lal Raj Lal
Emergency Room Doctor

Iar acum, doamnelor, domnilor si domnisoarelor, trailer-ul!

O.M.G.! Nici nu mai stiu de cate ori m-am uitat la el! ❤ Ce parere aveti??

2 thoughts on “If I stay – Trailer Oficial

  1. Jeeeeeez!! Zau ca nu stiu ce sa ma mai fac, prima oara TFIOS iar acum asta?? Astia vor sa inebunim? :)) Mi-a placut enorm Daca as ramane, inca nu pot sa cred ca va fi si un film!

    Like

Leave a Reply

