Short movie review: “Spring Breakers” (2012)


images

Distributie:

Cast overview, first billed only:
James Franco James Franco
Selena Gomez Selena Gomez
Vanessa Hudgens Vanessa Hudgens
Ashley Benson Ashley Benson
Rachel Korine Rachel Korine
Gucci Mane Gucci Mane
Heather Morris Heather Morris
Bess
Ash Lendzion Ash Lendzion
Forest (as Ashley Lendzion)
Emma Holzer Emma Holzer
Heather (as Emma Jane Holzer)
Lee Irby Lee Irby
History Professor
Jeff Jarrett Jeff Jarrett
Youth Pastor
Russell Curry Russell Curry
DJ (as Russell Curry aka Dangeruss)
Josh Randall Josh Randall
Jock 1
Travis Duncan Travis Duncan
Jock 2
John McClain John McClain
Judge

Mai multe despre film puteti afla pe IMDb.

Trailer:

Recenzie:

Daca va amintiti, acum cateva luni v-am spus, in cadrul rubricii ‘Vreau sa vad…’ cat de mult vreau sa vad filmul ‘Spring Breakers’. Ei bine, ieri l-am vazut. Si asta va fi o recenzie mai scurta, pentru ca nu am multe de spus despre film.

Ca s-o zic pe aia dreapta, ‘Spring Breakers’ mi s-a parut o idiotenie. Pentru mine, personal, este o dezamagire imensa. Am asteptat atat de mult timp sa vad filmul asta, iar in momentul in care il vad, imi dau seama ca mi-am pierdut 95 de minute din viata degeaba.

‘Spring Breakers’ nu este deloc un film ‘fun’, asa cum a fost descris. Nu are nicio actiune concreta, si acelasi lucru il pot spune despre poveste. Mi s-a parut ca filmul asta a fost facut strict pentru bani, si ca sa se mai scoata ceva nou. A fost un film menit sa socheze, si asta a facut, doar ca, pentru mine, nu intr-un mod bun. M-a socat, da, dar nu intr-un mod pozitiv.

Lasati-ma sa va spun un lucru. Ador filmele si cartile cu mafioti. Dintotdeauna am vrut sa aflu mai multe despre lumea asta si, fara un motiv concret, sunt fascinata de mintile lor. Dar filmul asta? Mi s-a parut penibil. Da, da, poate ca nu am eu habar cum sunt vietile mafiotilor, dar nu sunt asa. Nu cred ca mafiotii petrec intr-una si se lauda la toti strainii cu afacerile lor. Si nici nu cred ca fura din magazine de jocuri de noroc.

Actiunea filmului asta consta in: jafuri, sex, alcool, droguri, sex, tipe drezbacate, petreceri, monologuri fara sens. Au fost unele scene pe care le-am sarit, pentru ca erau adecvate unui film pentru adulti. Credeti-ma, nu sunt o pudica si nu am nimic impotriva scenelor de genul, dar astea erau si lungi, si plictisitoare, si fara sens.

In schimb, prestatiile actritelor principale au fost de zile mari. M-a surprins extrem de mult Selena Gomez. Nu am considerat-o niciodata o actrita buna, dar mi-a demonstrat ca poate sa joace si ca e, intr-adevar, actrita. Cred ca lui Vanessa Hudgens I s-a potrivit cel mai bine rolul de ‘bad bitch’, iar cel mai putin lui Ashley.

Abia asteptam sa se termine filmul. In afara faptului ca nu am gasit nimic bun, ma plictisea enorm. Se repetau aceleasi intamplari, doar ca in mod diferit.

Povestea este extrem de slaba si usor ireala. Trei fete dau o spargere cu un pistol de jucarie si cu ghiozdane cu ursuleti in spate? Si apoi intalnesc un gangster. Ai ma lasi? Ah, ah, am uitat sa va spun cum incep ei sa petreaca printre alti gangsteri si cum au o relatie fericita in trei (pentru ca doua dintre fete se decid, mai devreme sau mai tarziu, sa plece acasa) si cum dau spargeri cu caguli roz pe fata. Yup.

Nu am inteles filmul si credeti-ma ca nu pierdeti nimic daca nu il vedeti. Se concentreaza pe droguri, sex si jafuri. Atat. Nici macar viata de gangster nu ti-o arata clar.

Sunt dezamagita, pentru ca mi s-a promis o poveste buna, fun, care sa ma faca sa vreau mai mult. Ce-am primit? Un film plictisitor, prost realizat, dar cu actrite bune.

Rate: 1 stea din 5.

2 thoughts on “Short movie review: “Spring Breakers” (2012)

Leave a Reply

