Fangirling over… (9)


Vine Pastele, toti trebuie sa fim mai buni, dar trebuie sa ne permitem si cateva placeri micute. Dar nu trebuie sa pacatuim. Asa ca nu stiu cat de bun e postul asta pentru Vinerea Marea. 🙂

Un post bun pentru toate fanele filmelor ‘The Fault in Our Stars’ si ‘Divergent’. Sau, mai simplu, un post la care fanele lui Ansel Elgort si Miles Teller vor ofta la greu.

Ansel Elgort.

Si Miles Teller.

Ambii actori de succes.

Ambii frumusei.

Ambii au cariere in ascensiune.

Propun sa incepem cu Ansel Elgort.

ansel-elgort-fault-in-our-stars

Ansel Elgort este un actor din America care, la doar 20 de ani, are o cariera in plina ascensiune. Cunoscut in America ca DJ, in 2013 a fost ales sa joace in ecranizarea cartii ‘Carrie’ ca si Tommy Ross, apoi in ‘Divergent’, ca si Caleb,  dar cel mai cunoscut film al lui este, probabil, ‘The Fault in Our Stars, unde joaca rolul lui Augustus Waters.

descărcare

Pe Ansel l-am cunoscut in momentul in care s-a lansat stirea cu distributia filmului ‘The Fault In Our Stars’. La prima vedere, nu mi s-a parut nimic special. Mi se parea de-a dreptul uratel si am fost un pic surprinsa ca l-au ales sa il joace pe Augustus. Apoi, am aflat ca joaca si in Divergent si am urmarit cateva interviuri cu el, care m-au cucerit instantaneu.

img-thing

In afara faptului ca buzele lui mari si ochii aia de catelus pe jumatate rau, pe jumatate cuminte cuceresc fete si femei din toata lumea, Ansel este extrem de talentat, amuzant si destept. Ador sa ma uit la interviuri cu el, pentru ca raspunsurile pe care le da sunt destepte si bine gandite, iar Ansel strecoara cate o gluma cand nu te astepti.  In momentul in care l-am vazut “in actiune” (mai, nu va mai ganditi la prostii! :)) )in filmul ‘Divergent’, m-a convins si ca actor. Acum cred ca e extrem de potrivit pentru Augustus, pentru ca sunt asemanatori. De-abia astept sa-l vad in The Fault in our Stars!

Go, Ansel, go!

Cat despre Miles Teller…

Miles-Teller-Divergent-Interview-Comic-Con-Video

Ca si colegul lui mai tanar, Miles este un actor American, nascut pe 20 Februarie 1987, premiat cu premiul special de la juriu pentru drama, pentru rolul lui din ‘The Spectacular Now’.

A aparut in filme ca ‘Rabbit Hole’, ‘Project X’, ‘That Awkward Moment’ , ‘The Spectacular Now’ si ‘Divergent’.

images (1)

Desi auzisem de mai mult de el, nu i-am dat atentie pana la ‘Divergent’. Mi-a placut de el, pentru ca e un actor bun. Cand am intrat pe YouTube si am cautat interviuri cu el, am ramas surprinsa, pentru ca e un tip amuzant, destept si foarte charmant.

descărcare

Desi nu e o frumusete izbitoare, Miles cucereste cu toate calitatile lui. Plus ca, stiti ce se zice. Cicatricile atrag femeile. :))

Hm… si acum, intrebarea. Miles sau Ansel?

Hm…. e relativ usor. Oricat de mult mi-ar placea de Miles, il prefer pe Ansel. E mai… mai… cum sa zic? Augustus-like.  :))

Voi pe cine alegeti? Pe Miles sau pe Ansel? 🙂

6 thoughts on “Fangirling over… (9)

Leave a Reply

