Paste Fericit!


Desi Pastele nu mai inseamna de mult pentru mine o sarbatoare religioasa, tot imi place perioada asta. Nu sarbatoresc ceea ce ne spune o carte ca ar trebui sa sarbatorim, ci ceea ce cred eu ca ar trebui sa insemne Pastele.

Pentru mine sarbatorile inseamna amosfera de petrecere, cumparaturi, caldura sufleteasca, familie si chiar mancare. Iubesc atmosfera, felul in care toata lumea se agita si faptul ca, mai mult sau mai putin, sunt cu familia si traditiile. Ei, bine, si vacanta. Mda, probabil asta iubesc cel mai mult despre sarbatori. :))

Asta cred eu ca ar trebui sa sarbatorim de Paste. Familia si faptul ca suntem impreuna. Cred ca sarbatorile ar trebui sa fie despre ce simtim noi, nu despre ce ne spune o carte care a trecut prin mana a milioane de oameni.

Ce va doresc eu pentru Pastele asta? Liniste. Fericire. Sanatate. Familie. Prieteni. Carti. Mancare buna. Momente speciale. Si mai sper sa vi se indeplineasca macar o dorinta, daca nu mai multe! Sper sa fiti impreuna cu cei dragi voua si sper sa aveti parte de o perioada frumoasa! Si de vreme insorita, desi nu prea vad sperante de asa ceva. 🙂

Paste fericit!

images (4)

P.S.: Am vopsit si noi cateva oua, pentru ca imi place traditia.

1781941_846749288701421_8009932268188956915_n

6 thoughts on “Paste Fericit!

Leave a Reply

