Currently reading… (45)


De ultima data cand am postat in ‘Currently reading…’, s-au intamplat multe, dar nu pot spune ca am citit extraordinar de mult. Am decis, in schimb, sa nu mai citesc indie, iar motivul ili gasiti aici.

Anul asta mi-am promis sa citesc mai bine, nu mai mult. Asa ca nu ma grabesc deloc si citesc cat am timp si chef si va spun sincer sa e mult mai bine asa.

Dupa ce am terminat “Hopeless”, am avut o perioada de cateva zile in care nu am citit nimic. Nu stiu daca a fost din cauza cartii neaparat (care, apropo, mi-a placut foarte mult, si puteti intelege cat de mult din recenzie) sau daca perioada aglomerata prin care treceam era de vina, dar cred ca mi-a prins bine.

Am incercat sa citesc, totusi, ‘The Book Thief’.

Din pacate, am ajuns pana la 8% cand m-am oprit.

Pur si simplu, nu ma atrage. E o carte ciudat scrisa si un prin greoaie. Nu zic ca nu e buna sau ca nu imi place, dar nu cred ca mi se potriveste mie acum.  Voi mai incerca sa o citesc la vara, poate atunci imi va placea mai mult. Sau poate  voi cumpara editia paperback, pentru ca eBook-ul mi se pare un pic dificil. Oricum, sunt sigura ca e o carte buna.

19063

Dupa ce am dat o tura pe la biblioteca, intre repetitiile de vineri, 11.04.2014, si m-am ales cu 3 carti, nu m-am putut abtine sa incep una dintre ele. Aceasta a fost ‘One Day’, pe care am vrut sa o citesc inca de cand eram mica, de pe la vreo.. 11-12 ani? Si iata ca, in sfarsit, la aproape 16 ani, am citit-o.

A fost o carte buna. Da, poate ca m-a plictisit, dar nu regret ca am citit-o si sunt sigura ca in viitor o voi mai citi, atunci cand voi putea sa-nteleg exact mesajul pe care vrea sa il transmita. Un singur lucru n-am inteles. De ce Dex si Em nu si-au spus sentimentele reciproce de mai mult timp? Ar fi salvat multa drama.

Anyway, puteti citi recenzia mea aici.

6280118

Daca vineri nu am citit nimic, ieri m-am apucat de o carte al carui film l-am vazut duminica trecuta parca. Este vorba de ‘The Spectacular Now‘ de Tim Tharp.

3798703 (1)

Desi am citit numai 41%, sunt cucerita de stilul fresh a lui Tim si de felul natural in care reda perioada adolescentei si prin tot ce trecem ca si adolescenti. Il ador, deja, pe Sutter. Are o inima mare, este destept, dar cateodata ii lipseste ratiunea. Asta nu inseamna, totusi, ca nu e intelept. Depinde de… situatie si de starea lui. 🙂

Abia astept sa vad prin ce aventuri mai trece Sutterman!

Deci, lectura mea pe parcursul Pastelui este ‘The Spectacular Npw’. A voastra care e? 🙂

6 thoughts on “Currently reading… (45)

  1. De Hoțul de cărți eu zic să nu te lași definitiv. Mă bucur că spuneai că o să-l mai încerci o dată la vară, problema cărții e că durează destul de mult să te obișnuiești cu stilul. Eu am citit la ea vreo două săptămâni (ceea ce pentru mine e enorm de mult), și abia pe la jumătate s-a produs declicul. Restul de jumătate l-am citit într-o singură zi și am rămas numai cu lucruri bune de spus despre poveste. Deci dacă o lași să te vreăjească (și repet, recunosc că ăsta e singurul defect, durează mult până te obișnuiești cu stilul), e superbă.

    Like

    1. Sunt sigura ca e o carte superba si o voi citi la vara. Sa speram ca mie nu-mi va lua chiar atat de mult, ca tare nu-mi place sa “petrec” atat de mult timp cu o carte!

      Like

Leave a Reply

