Vreau sa vad… (8)


Ieri am vazut 4 filme. 4. Asta e re-cord! Record! Am inceput cu “Stuck in love” (LOVED IT!), am continuat cu ‘So undercover’ (pe care l-am vazut pentru ca vroiam sa mananc popcorn), apoi am facut o mica pauza de lectura si am continuat cu ‘Restless’ (ciudat film), apoi am descoperit un alt film care suna bine: “The art of getting by” (dragut film!). Voi scrie o recenzie la ‘Stuck in love’, si poate si la ‘The art of getting by’, dar despre celelalte doua nu am foarte mule de spus.

In ultima vreme, dupa cum ati inteles, ma uit la filme. Cred ca m-am uitat mai mult la filme decat am citit. Mi-am facut si un cont pe IMDb, unde am un Watchlis destul de marisor. Unul dintre filmele de acolo este ‘A long way down’, aparut pe 27 Martie 2014 in Grecia.

descărcare (1)

Distributie:

Rosamund Pike Rosamund Pike
Penny
Aaron Paul Aaron Paul
Imogen Poots Imogen Poots
Pierce Brosnan Pierce Brosnan
Martin Sharp
Toni Collette Toni Collette
Maureen
Sam Neill Sam Neill
Chris Crichton
Tuppence Middleton Tuppence Middleton
Kathy
Joe Cole Joe Cole
Chas
Diana Kent Diana Kent
Hope
George Hewer George Hewer
Party Goer
Mohammed Ali Mohammed Ali
Enrique Arce Enrique Arce
Angelo
Wilhelmina McFadden Wilhelmina McFadden
Tina
Shola Adewusi Shola Adewusi
Gladys
Ilan Goodman Ilan Goodman
Airline Steward
James Pimenta James Pimenta
Cleaner
Honey Epstein Honey Epstein
Maisie
Poppy Epstein Poppy Epstein
Polly

Director:

Pascal Chaumeil

Writers:

Nick Hornby (novel), Jack Thorne (screenplay)

Mai multe detalii despre film gasiti pe IMDb.

‘A long way down’ este ecranizarea cartii cu acelasi titlu scrisa de Nick Hornby. Sunt extrem de incantata de ideea cartii si abia astept sa o citesc! Aceasta este coperta:

longway_cover

 

Ce ma bucur ca  o am si pot sa o citesc cand vreau! Sunt sigura ca pana la vara o voi citi.

Aceasta este trailer-ul filmului:

De ce vreau sa vad filmul asta?

In primul rand, din cauza povestii. Cred ca stiti deja ca am o pasiune pentru povestile de genul asta. Oricat as vrea, nu ma pot abtine sa nu citesc vreo carte sau sa nu mai uit la vreun film in care depresia este subiectul principal. Asta e motivul principal.

Apoi, mi se pare un film foarte reusit. Daca trailer-ul m-a fermecat, e clar ca si filmul imi va placea si ca e un film bun. Deci, un alt motiv este trailer-ul.

Cred, de asemenea, ca in toata situatia tragica este si un pic sau mai multa comedie. Trebuie sa iubesti un film care are si drama, dar si comedie!

Pur si simplu, e un film pe gustul meu. Vreau sa il vad acum! Si sa citesc cartea tot acum! :))

A vazut cineva filmul? Cum e? 🙂

 

4 thoughts on “Vreau sa vad… (8)

  1. Și eu am vizionat o grămadă de filme zilele trecute, dar cam toate au fost chick-flick-uri (sper că așa se scrie!). La „So undercover” m-am uitat pentru Josh Bowman, pentru că e unul din actorii mei preferați (joacă în Revenge.). Oricum, ce vreau să-ți urez e, de fapt, lectură plăcută, pentru că bănuiesc că nu o să mai lași cărțile deoparte atât de mult,nu?! :))

    Like

    1. Merci!! Sa stii ca si azi m-am uitat la un film, dar tot am citit. Maine ma apuc de seria ‘Divergent’. Chiar daca am citit prima carte anul trecut, in romana, vreau sa o recitesc, pentru ca nu-mi aduc aminte prea multe detalii. :))

      Like

Leave a Reply

