10 carti care vreau sa fie ecranizate


Daca zilele astea ma uit intr-o prostie la filme si citesc cat de mult se poate, m-am gandit ca astazi sa le combin un pic. Mi-am deschis GoodReads-ul, m-am uitat prin toate cartile pe care le-am citit si am ales 10 carti care mi-ar placea sa fie ecranizate.

Grea treaba! 🙂

1. ‘Looking for Alaska’ de John Green

1779197_731007380252545_242067012_n

‘Looking for Alaska’ e una dintre cartile mele favorite de anul asta. Atat povestea, cat si subiectul pe care il abordeaza cartea cred ca ar face un film de succes. Cu actorii potriviti, binenteles.

Dupa ce am vazut ca un alt roman al autorului de transforma intr-un film (“Paper towns”), sunt destul de increzatoarea ca urmeaza si ‘Looking for Alaska’. 🙂

2. Seria ‘Shatter me’ de Tahereh Mafi

shatter me

Mai trebuie sa explic de ce? Pentru ca e seria mea favorita! Sa nu uitam de faptul ca e o distopie, iar lumea iubeste distopiile! Ca sa nu mai mentionam povestea, personajele extraordinare si ideea cartii. Daca nu ma insel, drepturile au fost continuate, dar nu garantez nimic! Sa speram ca am o memorie buna si ca o sa vedem un film dupa ‘Shatter me’ in viitorul apropiat.

3. Seria ‘Monsters in the Dark’ de Pepper Winters

tears 6f tess

Seria asta ar fi un pic mai dificil de ecranizat, pentru ca are multe scene pentru adulti. Dar da, mi-ar placea enorm de mult sa vad un film de pe urma cartilor. Iubesc povestea si personajele. Sa vedem ce ne aduce volumul 3.

18398089

4. ‘Creatura’ de Nely Cab

Creatura

Stiti cum e cu cartile favorite, nu? Le-ai vrea ecranizate cu orice pret.

Cred ca, cu actorii potriviti si un scenarist care sa nu strice povestea, Creatura ar fi un film adorat de milioane de oameni. Tare mi-ar placea sa vad pe cine aleg pentru David! Exista cateva scene pe care mor sa le vad “live”. :))

5. Seria ‘Rook and Ronin’ de J.A. Huss

00_FINAL_TRAGIC_cover_huss_1200

Seria ‘Rook and Ronin’ e una dintre seriile mele preferate de anul trecut. Cred ca ar face un film minunat, pentru ca are un pic din orice. Dar, la fel ca si la ‘Monsters in the Dark’, ar trebui sa aiba un avertisment pentru +18 ani. 😀 Ar trebui ca actorii sa fie alesi cu mare atentie, ca sa nu strice farmecul cartii.

6. Seria ‘Delirium’ de Lauren Oliver

delirium

Prima carte pe care am citit-o in engleza. Am citit-o in doua luni dar mi-a placut la nebunie! Stiu ca fusese cumparate drepturile, dar a fost anulat. Din cate am inteles, inca se mai discuta. Mie, personal, mi-ar placea sa se faca un film sau un serial, pentru ca e o poveste extraordinara si e si distopie! Cred ca ar prinde tare bine, cu scenariul si actorii potriviti.

7. ‘Virtuosity’ de Jessica Martinez

11519854

Va mai aduceti aminte cat de entuziasmata am fost de cartea asta? Inca sunt. La vara neaparat o recitesc!

Ar fi un film atat de superb! Probabil ca ar fi filmul meu favorit. OMG, cat mi-ar placea un film! Daca vor, as putea sa le cant eu soundtrack-ul. :)) Sau sa o joc pe Carmen. Eh, vise. :))

8. ‘Bully’ de Penelope Douglas

18090508

Una dintre cartile mele favorite de anul trecut, cred ca ar face un film minunat! Sincera sa fiu, avem de nevoie de un film ca asta, in care personajul principal feminin sa tansmita un mesaj si sa ne dea o lectie. Jee, mi-ar placea ATAT de mult sa vad un film dupa ‘Bully’!

9. ‘Easy’ de Tammara Webber

easy

Inca imi mai aduc aminte cum am stat treaza toata noaptea sa o citesc! Ce carte buna! Si filmul… cred ca toata lumea l-ar adora! Povestea aia…! ❤

10. ‘The Sea of Tranquility’ de Katja Millay

16151178

Ultima, dar nu cea din urma, ‘The sea of Tranquility’ ar face un film de Oscar! Vreau un film dupa cartea asta ATAT de mult, incat nici nu va imaginati. E cartea mea favorita de anul trecut. Voi reciti cartea in vara si abia astept! ❤

Asta e doar o parte din lista mea de carti care trebuie ecranizate. A fost atat de greu sa aleg doar 10 carti, dar poate ca intr-o zi va voi arata si celelalte carti.

Deci, dragilor, spuneti-mi. Exista vreo carte pe-aici pe care v-ati dori-o ecranizata? 🙂

8 thoughts on “10 carti care vreau sa fie ecranizate

  1. “Mare Tranquillitatis” fara indoiala:)) N-am citit inca “Easy”, dar o voi citi curand. Si seria “Shatter me” suna chiar foarte bine. Mi-a recomandat-o o colega in urma cu o saptamana si m-a facut curioasa 😀 Deci astea trei ar fi cele pe care le-as vrea ecranizate, una citita si doua care suna bine :))

    Like

    1. Sa citesti seria ‘Shatter me’ cu orice pret! E GE-NI-ALA! Si ‘Easy’ la fel, desi mai mult mi-au placut ‘Shatter me’ sau ‘Mare Tranquillitatis’.

      Like

      1. Chiar am s-o citesc. Mai intai sa fac rost de ea pentru ca eu o vreau tiparita:)) Seria. Si “Easy”:))

        Like

      2. ‘Shatter me’ am citit-o pe toata in eBook, dar la vara vreau sa-mi iau toate volumele in paperback. ‘Easy’ o aveam in paperback, de la autoare.

        Like

  2. mai mult ca sigur ca Looking for Alaska va fi ecranizata, dupa succesul pe care toata lumea crede ca il va avea tfios

    Like

Leave a Reply

