#BookBoyfriend (1)


Nu-i asa ca va era dor de o rubrica nou? Mie sigur da, dar din cauza lipsei de imaginatie continua pe care o am de ”Divergent’ nu ma lasa sa ma gandesc la nimic altceva decat la Tris, nu am putut veni cu nimic nou. Asta pana aseara, cand stateam pe Facebook si ma gandeam la toate personajele de care m-am indragostit pana acum. Si ma gandeam, de asemenea, ca trebuie sa va spun cine sunt si de ce m-au facut sa ma indragostesc de ei. Asa am venit cu ideea rubricii ‘#BookBoyfriend’, unde va voi spune, saptamanal (sper), cine mai este “my book boyfriend”.

Inca de cand am citit ‘The fault in our stars’ de John Green am avut un crush pe Augustus, si parca nu mai vrea sa plece. Daca in alte cazuri imi trece destul de repede, Augustus nu vrea sa ma lase in pace. Am citit de doua ori cartea, si de fiecare data devine mai perfect, daca e posibil.Ador trailer-ele filmului si abia astept sa-l vad pe Augustus live.

augustus1

Cum poti sa nu adori un arogant ca Augustus? Cu zambetul lui stramb si metaforele atat de destept folosite, Gus m-a cucerit din primul moment. E extrem de destept, dar are o personalitate aparte. Da, e arogant, dar nu e genul de aroganta pe care sa nu o poti suporta, ci mai degraba aroganta aceea care atrage. Augustus stie sa cucereasca prin felul de a vorbi si prin comportamentul lui. E un personaj complex si uneori greu de inteles.

Dar e adorabil.

augustus2

Nu  e usor sa descrii pe cineva ca Augustus. Cred ca toti il stiti, intr-o oarecare masura, dar cel mai bine ar fi sa cititi cartea ca sa va dati seama de ce mi-a furat Augustus inima.

augustus3

Oh, Augustus… I fear oblivion too!

Spuneti-mi cine e personajul care v-a cucerit intr-un comentariu! Sunt extrem de curioasa! 🙂

6 thoughts on “#BookBoyfriend (1)

  1. Hmm, desi Augustus e una din febletile mele, azi citesc Hopeless, si nu cred ca trebuie sa spun de ce Dean Holder a ajuns brusc in topul fanteziilor mele in materie de book-boyfriend :)) Baiatul asta mi-a ravasit lumea, jeez….nici nu cred ca sunt in stare sa termin cartea, zau :))

    Like

  2. Dean Holder forever:)) O sa-mi personalizez un tricou cu mesajul asta:)) Sau imi scriu pe frunte. Mai nou e si Four. Am vazut filmul Divergent si urmeaza sa citesc seria, dar deja m-a cucerit omul asta. Si mai eee…Noah Hutchins din Destine la Limita. Castigatori, toti trei pe primul loc.

    Like

    1. Da, si Four!! Despre Noah nu stiu ce sa zic. Nu mi-l aduc aminte prea bine, de vreme ce am citit cartea cu mai bine de un an in urma. Cred ca ar trebui sa o recitesc, nu? :))

      Like

Leave a Reply

