Recomandarea saptamanii (1)


Stiu ca rubrica asta e extrem de cliseica, dar in fiecare saptamana gasesc ceva pe care vreau sa vi-l recomand si vreau sa am o rubrica in care chiar sa o pot face.

Saptamana trecuta am inceput sa ma uit, din curiozitate, la doua seriale. Este vorba despre ‘Star-crossed’ si ‘The Tomorrow People’.

star-crossed

the tomorrow people

Ambele sunt destul de recente. ‘Star-crossed’ a aparut 2014 si ‘The Tomorrow People’ in 2013.

Auzisem de ambele de ceva vreme, dar chiar daca mi se pareau interesante, nu prea ma tragea inima sa incep alte seriale. Dar curiozitatea a castigat si de data asta, si m-am uitat la primul episod din ‘Star-crossed’.

Mi-a placut de la inceput. Imi place conceptul de a integra o specie de pe alta planeta pe Pamant. De asemenea, ador faptul ca actiunea se intampla in 2024! Imi place sa vad cum si-au imaginat producatorii si scenaristii viitorul nostru. Gadget-urile mi se par extrem de interesante, iar “extraterestrii” mi se par geniali! Povestea e bine pusa la punct si sper sa ca cei de la CW sa il pastreze. Actrita din rolul principal seamana cu Nina Dobrev. Pana si personajele seamana. :))

Trailer: 

M-am uitat la doar 3 episoade, pentru ca apoi am vazut un episod din ‘The Tomorrow People’ si m-a cucerit complet.

‘The Tomorrow People’ a devenit rapid unul dintre serialele mele preferate. E extrem de captivant, ador povestea, actorii sunt extrem de bine alesi si joaca foarte bine! Puterile ‘Oamenilor de Maine’ mi se par ATAT de geniale!

Personajele mele preferate sunt Cara, Russell si… Jedikiah. Chiar daca Jedikiah este ‘baiatul rau’, personajul lui este foarte interesant. Si Stephen e un tip genial, iar de John nu mai zic!

In afara faptului ca este un serial captivant, e si foarte original si amuzant! Il ador pe Russell pentru simtul umorului pe care il are!

Sper ca cei de la Cw sa decida sa il pastreze, pentru ca mi-ar parea foarte rau daca l-ar anula.

Trailer:

GE-NI-AL!

Daca nu aveti ce face weekend-ul asta, va recomand sa incercati unul dintre aceste seriale. Merita! 🙂

Leave a Reply

