Fangirling over… (10)


Zilele astea sunt complet captivata de The Tomorrow People. Pot sune, chiar, ca a devenit serialul meu preferat. Binenteles, dupa Teen Wolf. Nimic nu intrece Teen Wolf. ‘The Tomorrow People’ e, insa, un bun inlocuitor.

Una dintre cele mai bune parti a serialului asta sunt actori. In special, doi actori. 😀

Pentru ca sunt, well, eu, nu m-am putut abtine sa nu ma holbez la Luke Mitchell si la Robbie Amell. De fapt, ei doi fac serialul asta un deliciu. 😀 Sunt frumusei foc amandoi si nu-ti poti lua ochii de la ei! Iar astazi vreau sa ‘vorbim’ putin despre ei.

Sa incepem cu Luke Mitchell, shall we?

images (2)

Um… ce vroiam sa zic?

Ah da. Luke Mitchell. Asa-i!

Inca din trailer, “John” mi s-a parut cunoscut. Extrem de cunoscut. Dar nu stiam de unde sa il iau. Acum, eram sigura ca nu e nici vecinul de la doi, nici colegul meu de banca, pentru ca sigur nu mi-ar fi fost numai un vecin sau coleg. *wink wink*

Asa ca am intrat pe IMDb si i-am dat un search. Ce-am descoperit? Ca Luke a jucat in ultimul sezon al serialului H2O, serialul meu preferat din copilarie.

images (7)

Imi aduc aminte foarte clar ca si pe la 11 ani am fost cucerita de ochii lui verzi, o combinatie mortala intre ochi de catel pierdut si baia rau, care stie ce efect are asupra femeilor. Sa nu mai vorbim de zambetul ala care ma da gata de fiecare data!

Personajul lui din serial il face sa fie si mai atractiv. Este charmant, destept, amuzant, protectiv, dar are si o parte intunecata. Pun pariu ca si in viata reala Luke e un tip extrem de destept, amuzant si charmant. Ce altceva mai vrem?

images (6)

Si sa nu uitam de cat de bine arata intr-un costum! 😀

Charming, Luke, charming!

Cat adespre Robbie Amell…

descărcare (3)

Cum poti sa nu te holbezi la ochii aia? Sunt atat de verzi!

Oh, si sa nu mai mentionam zambetul ala alb si extrem de frumos. Si gropitele alea micute micute! Jee!

Robbie-Amell

Despre asta vorbeam.

Nu va mai zic de scenele in care se antreneaza… shirtless… sau de momentele in care e “barbatul” familiei. Oh, sau scena aia cu Cara. Cand s-au transportat ei, stiti, undeva mai intim. Foarte dragut.

Variety's 4th Annual Power Of Youth Event - Inside

Ador personajul lui! E unul dintre cele mai interesante si mai complexe personaje pe care le-am  ‘cunoscut’. Trebuie sa va uitati la serial ca sa intelegeti de ce vorbesc.

Intre timp, haideti sa il mai admir un pic pe Robbie…

robbie-amell-joseph-morgan-thw-cw-at-tca-2013-02

Si acum, intrebarea de milioane… Luke sau Robbie?

Jesus, de ce m-am bagat singura in asta? Adica, cum pot alege intre ochi-de-catel-rau Luke Mitchell sau zambet-de-milioane Robbie? E practic imposibil!

Hm… e ok daca zic.. Luke si Robbie? Mda, Luke si Robbie.

 

Leave a Reply

