Currently reading… (47)


Din pacate, am terminat seria ‘Divergent’.

And I’m heartbroken.

allegiant

‘Divergent’ e una dintre seriile  care te fac sa vrei sa o citesti mereu. As vrea sa ma intorc in timp si sa citesc din nou ‘Divergent’, dar, din pacate, nu pot.

Macar am cartile si le voi putea lua peste tot cu mine si le voi putea citi oricand, dar tot nu se va compara cu prima data. Oricum, amintirile si cartile raman.

“Allegiant” a fost o carte buna. Un pic plictisitoare, la inceput, dar extrem de interesanta. Explica mult mai bine lumea din ‘Divergent’ si te face sa intelegi majoritatea intamplarilor din toata seria. Unele lucruri mi-au ramas neclare, dar, in concluzie, ‘Allegiant’ a fost un final bun.

Dar trist.

Atat de trist.

La final mi-au dat lacrimile, nu numai din cauza mortii neasteptate, ci din cauza ca am terminat seria. Si din cauza citatelor superbe, a capitolelor scurte de dupa acel capitol atat de sfasietor!

Ok, gata, gata, mai multe in recenzie. 🙂

Dupa doua zile in care nu am putut citi nimic, m-am apucat de o carte care e de mult pe lista mea de citit.

“Lolita’ de Vladimir Nabokov.

7607

“Lolita” e cartea pe care am vrut sa o cites de la 10 ani. Si uite ca, la 16 ani, cand inteleg ce inseamna 80% din poveste, am ajuns sa o citesc. Sunt sigura ca o voi mai citi, pentru ca, dupa doar 52%, imi place la nebunie.

E o poveste diferita, tulburatoare, frumoasa. Stilul mi se pare un pic greoi, dar acum chiar nu dau atentia la asta.

Si nu, nu mi se pare atat de revoltator. Sunt genul de persoana care considera ca dragostea nu are varsta. Si, sa fim seriosi. ‘Lo’ nu e genul de fata care are 12 ani. Poate ca atat scrie in certificat, dar mental si fizic, nu are numai 12.

Sper sa am timp sa citesc mai mult saptamana asta, desi ma indoiesc.

Dar v-o recomand de pe-acum!

In weekend voi face o postare ‘In my mailbox’, pentru ca am o gramada de carti sa va arat! So stay close! 🙂

4 thoughts on “Currently reading… (47)

  1. Mă bucur că o citeşti la 16 ani pentru că şi eu tot la vârsta asta am citit-o şi parcă devine unică, atunci când o citeşti atunci. Acum nu sunt singura care să fie entuziasmată în legătură cu această carte, abia aştept o recenzie>:D<

    Like

Leave a Reply

