Concurs de inceput de Mai! :)


Sunt intr-o stare buna. Se termina scoala, vine vara si nu-mi vine sa cred ca a trecut un an si ca se apropie, din nou, vacanta. Ce mod mai bun de a sarbatori asta decat cu un concurs? 🙂

De data asta, dau o copie din cartea ‘Eve’ de Anna Carey.

descărcare (2)

*Copia este din propria biblioteca, e in stare perfecta si inca miroase a librarie.*

Reguli de participare:

Pentru a participa la acest concurs trebuie sa respundeti la intrebarea:

“Cum va imaginati viitorul?”

Simple as that.

*Aceasta cerinta este obligatorie.*

Puncte bonus:

*Aceste cerinte nu sunt obligatorii.*

1. Dati share concursului pe Facebook/Tumblr/Twitter/blogul personal, apoi lasati-mi link-ul intr-un comentariu. (+3)

2. Abonati-va la blog prin e-mail, apoi lasati-mi e-mail-ul intr-un comentariu. (+3)

3. Dati like paginii de Facebook a blogului, apoi lasati-mi numele cu care ati dat like intr-un comentariu. (+5)

That’s it!

Durata concursului:

10/05/2014 – 25/05/2014

Castigatorul va fi anuntat pe data de 26 Mai. 🙂

Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va urez…

Mult succes! May the odds be ever in your favor! 🙂

30 thoughts on “Concurs de inceput de Mai! :)

  1. Viitorul meu mi-l imaginez intr-o lumea in care noi din pacate suntem controlati, manipulati sa ne uram si sa facem din ce in ce mai mult rau. Tehnologia care ne bucura acum, vom ajunge sa o uram
    …si acum, eu fac parte din cei care isi doresc sa schimbe ceva, si care nu accepta acest viitor. 😀

    E-mail: sicristina10@gmail.com
    Fb: Christine Grayson

    Like

  2. Imi imaginez viitorul ca fiind un loc destul de intunecat si plin de secrete. Tehnologia fiind cea care a dus la aproape-distugerea lumii. Fetele si baietii fiind nevoiti din nou sa studieze in scoli diferite, tarilie fiind conduse de regi, iar societatea mult mai corupta (daca s-ar putea asa ceva). Stiu, sunt un pic negativista, doar ca nu prea cred in happy-end. 😀

    e-mail: diana_anaid98@yahoo.com
    facebook: Diana Dii

    Like

  3. Văd viitorul ca pe ceva apropiat prezentului, ceva îngropat pe zi ce trece de trecut, ceva atât de invizibil și de trecător..
    Viitorul meu e-n mâinile mele, însă simt că mâinile îmi sunt legate. Nu-mi place să-mi imaginez nici propriul viitor, să nu mai vorbim de cel am omenirii. Probabil va fi un loc secătuit de tehnologie înconjurat de oameni care încearcă să realizeze ceva sau poate doar oameni care-și trăiesc prezentul. Viitorul e ceva imprevizibil și cred că ar fi în zadar să îmi imaginez mai mult decât atât..
    email: angi_simo31@yahoo.com
    facebook: Angela Simo
    share: https://twitter.com/angelaangela31/status/465437306925887488

    Like

  4. Eve
    de Anna Carey
    “Fericirea e un moment.”
    “Aveau sa fie mereu pe urmele mele.In spatele fiecarei lanterne erau ei. In spatele fiecarui zgomot de motor erau ei. Ei erau fiecare silueta neclara pandind din spatele copacilor.”
    “Zile intregi in salbaticie,doar pasarile imi vorbeau .Paraul era singura mana care ma alina , vantul era singura suflare care-mi dadea praful din ochi “
    “In loc sa spun cum ma simteam , nu i-am vorbit timp de doua saptamani .Am lasat rana sa se infecteze sa se mareasca prin alimentarea tacerii dintre noi.Am invatat atunci un adevar crucial :ca o relatie poate fi judecata dupa lista de lucruri nespuse dintre doua personae “
    “Va trebui sa regretam pe parcursul acestei generatii nu doar cuvintele pline de ura si actiunile oamenilor rai,ci si tacerea infricosatoare a oamenilor buni”
    “A iubi pe cineva înseamnă a şti că viaţa ta ar fi mai rea fără acea persoană!”

    Like

  5. Viitorul…te referi la viitorul-prezent-trecut!! Minutul următor face parte din viitorr! O să stau şi-o să învăţ pentru teza la franceză!
    Viitorul…sper să arate bine! Să fie înconjurat de muulte cărţi! Mulţumim d econcurs! Toate cele bune!
    reblog pe blogul meu https://www.facebook.com/groups/183481868500996/permalink/268861436629705/
    link pe facebook! https://www.facebook.com/gavrilutroxana/posts/437719409698044
    am dat like cu Miranda Grey!!
    te urmăresc cu blogul Orizont prin carte şi gavrilutroxana@yahoo.com
    Doamne ajuta!

    Like

  6. Viitorul e partea nestiuta a timpului,care te poate duce pe culmile gloriei sau pe prapastiile pierzaniei…E foarte greu sa ghicesti ce va fi in viitor,dar stiu ca mi-l doresc frumos si luminos! 🙂 Email : costea_raluca@yahoo.ro, FB: Raluca Gabriela Costea

    Like

  7. viitorul este acel ceva de care vom avea cu totii parte . este ca un lut pe care il poti modela dupa propria vointa . este prezent in viata fiecaruia inevitabil. ste la felde important ca si trecutul dar si ca prezentul

    Like

  8. Viitorul apropiat, adica viitorul meu, mi-l imaginez si sper sa fie asa: daca lucrurile merg in sensul in care sunt acum, ma vad cu o familie frumoasa si un loc de munca la care sa merg de placere, avand o casa cu multe flori si multi copaci in jur.
    Viitorul omenirii il vad ca fiind unul mai putin frumos. Dupa multe razboaie din cauza foametei, a crizei si a dorintei de acaparare a unora, vad omenirea fiind rea si rece si dura, fara sentimente, un fel de robotizare a omului, care nu isi va mai permite sa lase sentimentele sa se vada, pentru a nu fi ranit. Un om care va avea un program fix si va stii dinainte ce va face in fiecare minut. Sper sa ma insel si sa nu se ajunga aici, pentru ca o astfel de viata nu merita traita…

    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/644487858961484
    Te urmaresc cu email: insideovi2005@yahoo.com
    Am dat like pe facebook cu Ema Georgiana

    Like

  9. Buna!
    Eu imi imaginez viitorul ca fiind o societate din ce in ce mai manipulata de non-valori, nepasatoare, rece si cu o ingrijoratoare pierdere progresiva a valorilor dar mai ales a umanitatii. In ceea ce priveste viitorul meu in acest moment nu mi-l imaginez in nici un fel caci trec printr-o perioada incerta si confuza insa am speranta ca imi voi gasi linistea si poate chiar si fericirea pe parcurs.
    Am dat share pe FB: https://www.facebook.com/sofy.ene.104/posts/1420303808237277,
    Like cu numele Sofy Ene si m-am abonat cu emailul ene_sofia@yahoo.com.
    Multumesc, zi frumoasa!

    Like

  10. Viitorul mi-l vad lucrand intr-o biblioteca imensa, citind in continuare si ajutand persoanele interesate de lectura.

    Like

  11. M-am intrebat de multe ori cum va fi viitorul si am pareri contradictorii. Cred, pe de o parte, ca vom evolua, ceea ce ne va ajuta. Sper, mai mult ca orice, sa se gaseasca un tratament pentru cancer care sa functioneze 100%. Mai sper ca si tehnologia sa ne ajute si sa nu “ingroape”. Dar cred ca, intr-un fel, istoria se va repeta.

    Like

  12. Sa-mi imaginez viitorul? Este foarte usor pentru mine, cand eu imi imaginez ceea ce-mi doresc. O lume in care iubirea frateasca nu lipseste. O lume in care nevoia de un erou nu mai este pentru ca in fiecare din noi este un unul care ajuta la nevoie pe cel de langa. O lume din care falsitatea a disparut, in care este apreciata munca si talentul omului. In care fiecare viata e valoroasa, si fiecare om are sansa de a reusi. O lumea in care Dumnezeu e mereu prezent, unde a comunica cu Dumnezeu nu ar fi deloc neobisnuit, pentru ca relatiile noastre cu Dumnezeu ne ridica spre maretie. O lume frumoasa si plina de iubire. O lume a noastra, in care fiecare om isi gaseste locul.

    Like

  13. Pentru fiecare dintre noi viitorul este un mister.Intruchipeaza pasii pe care ii parcurgem pentru a ne atinge visele si telurile in viata.Privind in viitor putem vedea doar chipuri si locuri imbatranite. Putem visa la un viitor perfect, fara suferinte, dar nu inseamna neaparat ca suntem feriti de acestea.Viitorul este plin de nesiguranta ce este drept.Nu vom fi niciodata siguri de ceea ce acesta ne rezerva.Cu totii ne dorim un viitor plin de iubire, sinceritate, compasiune si eroism, dau un viitor lipsit de tehnologia cu care suntem acomodati, ar face in asa fel incat sa luptam cu totii pentru supravietuire fara pic de menajari, mai ales emotionale.Viitorul trebuie sa fie incert, altminterib putem fi demoralizati.
    1.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=703260683070798&id=100001606186105&notif_t=like
    2.oantzza15@yahoo.com
    3.Fb: Oana Nastase

    Like

Leave a Reply

