Recomandarea saptamanii (2)


Daca data saptamana trecuta v-am recomandat doua seriale, recomandarea de saptamana asta nu e ceva material. E mai mult un sfat, o recomandare de care sper sa tineti cont.

Recomandarea mea din saptamana asta e…

Sa invatam sa ne traim viata, cu bune si cu rele.

tumblr_lsr0x6zys21qalhxto1_400

Sunt una dintre persoanele care ia un sut in fund de la viata cu zambetul pe buze. Am trecut prin multe si am invatat sa nu ma exteriorizez, sa invat sa imi controlez tristetea sau disperarea si sa incerc sa le inlocuiesc cu optimism si sperante. Poate ca am invatat ca viata nu e o masinarie de facut dorinte, dar intr-un fel sau altul, totul are o rezolvare. Important e sa astepti, sa ai rabdare si sa incerci sa fii optimism. Viata e ca matematica: are multe probleme, dar intotdeauna este cineva (daca nu chiar noi), care sa gaseasca rezolvari.

Sincera sa fiu, cateodata e bine sa te mai dai cu capul de pragul de sus, ca sa revii cu picioarele pe pamant. Cred ca, in viata, e bine sa avem parte si de durere, dar si de bucurie. Pentru ca asa e viata, asa de dezvoltam ca oameni si invatam… well, sa fim oameni.

Asa ca haideti sa zambim mai mult, sa ne bucuram de viata cat putem si sa invatam sa trecem prin orice cu capul sus.

Haideti sa invatam sa fim puternici.

Prea des avem impresia ca suntem invincibili, ca timpul nostru este nesfarsit, ca putem sa facem ce vrem. Adevarul e ca nu e asa. Nu suntem invincibili, nu intru totul, cel putin. Timpul nostru se sfarseste din ce in ce mai mult cu fiecare zi pe care o traim.

Asa ca haideti sa profitam de viata asta. Hai sa exploatam fiecare secunda, milisecunda, la maxim.

Eu, cel putin, am de cand sa o fac.

Am de gand sa ma intrec mereu pe mine insumi pana cand eu voi fi cel pe care nu il voi putea intrece niciodata. Planuiesc sa traiesc viata pe care mi-am imaginat intotdeauna ca o voi trai si mi-as dori sa faceti si voi acelasi lucru.

Nu am de gand sa las viata asta sa treaca pe langa mine. Din pacate, pe Pamantul asta sunt mult prea multi oameni care isi traiesc viata ca si cum ar mai primi una. Eu nu vreau sa fiu una dintre persoanele acelea, pentru ca lumea asta e plina de posibilitati, pline de lucruri si locuri pe care trebuie sa le exploram.

Una dintre cele mai mari frici ale mele este frica de nereusita. E genul ala de frica pe care nu o poti controla decat intr-un singur mod: muncind si demonstrandu-ti tie cate ai facut, cate poti faci, cate veti face. Incer sa imi inving teama asta, pentru ca sunt convinsa ca, printr-un mod sau altul, voi obtine ce vreau. Stiu ca pot si stiu ca o voi face. Am resursele necesare.

Haideti sa incercam sa nu ne mai uitam la altii, sa nu mai judecam si sa fim mai ingaduitor. Propun sa incercam sa schimbam lumea asta, dar nu prin a incepe sa ne luam de altii, ci prin a ne lua de noi. Sa ne uitam in oglinda, sa ne analizam, sa vedem ce nu ne place la noi (nu fizic) si sa incercam sa o schimbam. Daca fiecare dintre noi am face asta, lumea ar fi un loc mult mai bun.

Mi se pare atat de ciudat ca toata lumea se plange de lumea in care traim, dar nimeni nu incearca sa o schimbe, prin a se schimba pe el insusi. Toata lumea asteapta ca vecinul sa se schimbe singur.

Ei bine, nu merge asa. Trebuie noi sa fim primii care incepem schimbarea.

Schimbarea nu va veni nici de la presedinti, nici de la prieteni, nici de la vecini. Schimbarea trebuie sa vina din noi toti.

Mi-as dori ca mai multa lume sa inteleaga asta. Insa, e  de-ajuns ca exista zeci de oameni care incearca sa schimbe ceva prin lumea asta si sper ca itnr-o zi sa inteleaga toata lumea ca numai o viata avem si ca trebuie sa o traim ca atare.

Deci, da. Recomandarea mea de saptamana asta e sa muncim, sa ne schimbam, sa evoluam in continuu, sa fim mai buni cu fiecare zi si, in primul rand…

Sa ne traim vietile, nu numai sa existam.

Si va mai recomand sa nu tineti cont de sfatul asta numai o saptamana, ci toata viata.

descărcare (2)

2 thoughts on “Recomandarea saptamanii (2)

Leave a Reply

