TV Series Review: “The Tomorrow People” (2013)


o-THE-TOMORROW-PEOPLE-570

Cast:

Robbie Amell Robbie Amell
 Stephen Jameson (22 episodes, 2013-2014)
Peyton List Peyton List
 Cara Coburn (22 episodes, 2013-2014)
Luke Mitchell Luke Mitchell
 John Young (22 episodes, 2013-2014)
Aaron Yoo Aaron Yoo
 Russell Kwon (22 episodes, 2013-2014)
Madeleine Mantock Madeleine Mantock
 Astrid Finch (22 episodes, 2013-2014)
Mark Pellegrino Mark Pellegrino
 Dr. Jedikiah Price (22 episodes, 2013-2014)
Jeffrey Pierce Jeffrey Pierce
 Jack / … (15 episodes, 2013-2014)
Jacob Kogan Jacob Kogan
 Luca Jameson (12 episodes, 2013-2014)
Sarah Clarke Sarah Clarke
 Marla Jameson (11 episodes, 2013-2014)
Simon Merrells Simon Merrells
 Leader of Ultra (10 episodes, 2013-2014)
Alexa PenaVega Alexa PenaVega
 Hillary Cole (8 episodes, 2014)
Carly Pope Carly Pope
 Morgan / … (6 episodes, 2013-2014)
Meta Golding Meta Golding
 Darcy Nichols / … (5 episodes, 2013)
Laura Wiggins Laura Wiggins
 Irene (5 episodes, 2013-2014)
Madeleine Arthur Madeleine Arthur
 Charlotte Taylor (4 episodes, 2014)
Mitchell Kummen Mitchell Kummen
 Young John (4 episodes, 2013-2014)
Byron Lawson Byron Lawson
 Kill Squad Leader / … (4 episodes, 2013-2014)
Leven Rambin Leven Rambin
 Natalie (3 episodes, 2014)
Thomas Cadrot Thomas Cadrot
 Agent / … (3 episodes, 2013-2014)
Nicholas Young Nicholas Young
 Aldus Crick (2 episodes, 2013)
Elizabeth Hurley Elizabeth Hurley
 Alice (2 episodes, 2014)
Nick Eversman Nick Eversman
 Kurt Rundle (2 episodes, 2013)
Serinda Swan Serinda Swan
 Cassandra Smythe (2 episodes, 2014)
Robert Gant Robert Gant
 Peter (2 episodes, 2014)
Michael Hogan Michael Hogan
(2 episodes, 2014)
James Mackay James Mackay
 Julian Masters (2 episodes, 2014)

Trailer:

Mai multe despre serial gasiti aici.

Recenzie:

“The Tomorrow People” este unul dintre serialele mele preferate care, din pacate, a fost anulat dupa doar un sezon. In ciuda faptului ca din ce in ce mai multi oameni incep sa se uite si isi aduna un fanbase numeros, cei de la CW au hotarat sa se opreasca dupa doar 22 de episoade. Astazi m-am hotarat sa scriu o mica recenzie.

Dupa doar un episod, am fost cucerita de poveste, de personaje si de unii actori (a se citi Luke Mitchell si Robbie Amell ). Am urmarit cateva episoade la rand, intr-o zi, si am fost sigura ca mi-am gasit un alt serial preferat.

“The Tomorrow People” vine cu o poveste inedita, comedie, romance, mystery, situatii periculoase, situatii penibile, personaje interesante si actori excelenti.

Am adora serialul asta tocmai din cauza asa: are de toate. Si nu numai cat are de toate, dar reusese sa le imbine intr-un stil captivant, tipic CW.

‘The Tomorrow People’ face parte dintre serialele care nu sunt perfecte, dar tot esti dependent de el si vrei sa-ti petreci toata viata uitandu-te la el.

Povestea mi s-a parut extrem de originala si foarte bine explicata. Desi e complexa si usor complicata, mi-a fost usor sa o inteleg si sa o urmaresc, pentru ca e bine pusa la punct, detaliile bine gandite si totul e bine explicat, in timp ce reuseste sa fie si captivanta, neprevazuta si misterioasa. In ciuda faptului ca e un mix intre sci-fi, drama si romance, serialul nu se concentreaza pe povestile de dragoste. Exista si relatii intre anumite personaje (relatii cu care am fost, mai mul sau mai putin, de acord), dar serialul nu incearca sa captiveze publicul cu frumoase povesti de dragose.

Acorii mi s-au parut foare bine alesi. Pe Luke Mitchell il stiam de cand eram mica si ma uitam la H2O, dar in rest, nu stiam pe nimeni. M-au impresionat toti. Si-au interpretat rolurile extrem de bine, au transmis emotii si au fost foarte naturali.

Nu cred ca exista o alegere mai buna pentru rolul lui Stephen decat Robbie. Nu stiu cum si l-au imaginat producatorii pe Stephen, dar stiu ca serialul nu ar mai fi fost la fel fara Robbie.Si asta se aplica pentru toate personajele, dar in special pentru Russel, Jedikiah si Fundatorul.

Ca tot veni vorba de Russel. Tipul e genial! Nu cred ca am intalnit, pana acum, un personaj cu un simt al umorului mai bun decat a lui. Orice spunea, ma facea sa rad. L-am adorat inca de la inceput. Nu va puteti imagina ce perle i-au putut iesi pe gura. Si acum rad cand imi aduc aminte de unele dintre ele. J)

Personajul meu peferat a fost Stephen (un tip amuzant, charmant, protectiv, cu vana), dar la fel de mult mi-a placut si de Jedikiah.

Jedikiah este, probabil, cel mai interesant personaj din tot serialul Este plin de cnradictii, de mistere, are parti bune, dar si multe pari rele. Nu am inteles, inca, ce vrea, care e scopul lui si ce urmareste. E tare complicat si are multe fete. Motivul pentru care l-am aprecitat atat de mult este stapanirea lui de sine, masca de calm pe care o poarta si pentru partile lui bune. Am adorat indiferenta lui aparenta, sarcasmul si zambetul de zeflemea pe care il afisa tot timpul. Nu l-am deslusit inca, iar ultimul episod m-a incurcat si mai rau.

In general, ‘The Tomorrow People’ exceleaza la capitolul personaje. Fiecare personaj are o poveste speciala care ne e prezentata intr-un mod inedit, lucru care mi-a placut foarte mult.

Actiunea este extrem de capivanta, penru ca exista o multime de inriga. Din cauza ca viata lui Stephen este plina de secret, iar Ultra, Jedikiah si Oamenii de Maine sunt foarte complicati, serialule e plin de mister si intriga, iar asta m-a facu sa stau mereu cu inima la gura pentru personajele mele preferate. De asemenea, niciodata nu stiam la ce sa ma astept. E un serial cu multe schimbari de situatie, care mai de care mai surprinzatoare.

Oamenii de Maine mi s-au parut extrem de interesanti. Puterile lor sunt foarte benefice si mi-ar placea sa le am. 😉 Mi-a placut ideea de a-I integra alaturi de rasa umana, iar razboiul dintre ei si Ultra e un alt aspect care m-a captivat.

Am ras cu lacrimi la unele episoade. De fapt, oricand Russel si Stephen sunt impreuna, poti sa stii ca vei rade cu lacrimi. Cateodata, personajele se gaseau in niste situatii atat de penibile, iar replicile si actiunile lor erau si mai penibile, incat nu puteai face nimic altceva decat sa razi.

Vreau sezonul doi! E atat de nedrept ca l-au anulat! Dupa ce l-au facut un serial bun, au captivat atata lume, il anuleaza?! Ce moda e asta, de a anula serialele? Inainte, cand incepea un serial, il duceau pana la capat. Finalul de sezon mi s-a parut genial, iar ultime scena a fost un cliffhanger atat de mare!

Da, cu siguranta recomand serialul ‘The Tomorrow People’. Este original, captivant, complex, are de toate, e plin de intorsaturi de situatie, care mai de care mai dramatice, care nu te lasa sa dormi noapte. Sa speram ca cei de la CW se vor trezi si vor hotari sa il continue.

Rate: 5 stele din 5

Leave a Reply

