“Asa-s baietii, trebuie sa-i intelegem…”


Va rog sa nu radeti la titlul acestui post. Si va mai rog, baieti, sa nu va suparati. Nu ma leg, nicidecum, de voi, ci mai mult de fete. De fetele din Grecia.

Azi am avut “placerea” de a sta aproape 6 ore la barfa cu fetele din gasca mea. Subiectul principal? Sexul, relatiile, baietii, tehnica unui sex oral reusit, agatatul si dramele prin care au trec[ut pana la 14 ani, aproape 15.

Dupa discutia asta (in care nu m-am bagat, decat ocazional), am ramas socata, scarbita si dezamagita. Socata pentru ca niste adolescenti de 14 ani isi dau sfaturi despre cum sa agate un baiat, sau despre cum sa faca un sex oral reusit in toaleta scolii. Scarbita ca traim intr-o lume ca asta si dezamagita pentru ca nu ma asteptam la o eleva excelenta, care intr-un an a scos media maxima, sa povesteasca ce a povestit.

Ma socheaza socul din ochii lor cand le-am zis ca nu am experienta la faza asta. Sau ca vreau sa astept, ca nu imi place de nimeni si ca nu vreau doar sa ma “joc” cu un baiat plin de cosuri. Le-am zis ca nu sunt atrasa de baietii de varsta mea, ca vreau o relatie si ca nu vreau pe cineva care sa ma sarute si apoi sa inceapa sa se laude la toata scoala. Le-am mai spus ca nu vreau sa fiu doar o jucarie sexuala, un premiu, o lauda. Nu m-au inteles, iar socul de pe fetele lor a fost ca o baie cu gheata pentru mine.

Trecand peste asta, una dintre ele a inceput sa povesteasca despre cum Cutare a inselat-o, despre cum X vrea numai sa ajunga in patul ei, sau despre cum saruta Y. Apoi au inceput sa isi ceara sfaturi despre cum sa saruti mai bine, despre cum sa agati un baiat si despre tot ce tine de sex, in general.

Alta ne povestea cum a iesit ieri cu unul care o inselase sau ceva de genul, si ca s-ar putea sa il ierte. Cealalta, eleva eminenta, ia spus: “Proasto, normal ca ai sa il ierti. E baiat. Asta vor baietii. Trebuie sa ii intelegem. Ce vrei mai mult la varsta asta?”

Socul, pentru mine, era la cote maxime. Si dezgustul la fel.

Raspunsul celei inselate? “Dragoste vreau.”

A urmat un moment de liniste, umplut de fluierul arbitrului care supraveghea jocul de baschet. Apoi au inceput toate, la unison, sa rada.

Iar o alta i-a spus:

“Dragoste la 15 ani? Esti asa fraiera!”

Excuse me?

De cand e cineva fraiera ca nu se lasa calcata in picioare?

Dar mai ales, de ce adolescentii au ideea ca dragostea nu exista si ca trebuie sa inghita orice pentru 5 minute de placere? De ce la varsta asta? De ce nu putem gasi dragostea la varsta de 15 ani, 16 pentru mine?

Mi se pare atat de gresita faza asta, sa spui ca asa-s baietii. Ca si cum noi am fi nimeni si trebuie sa suportam orice de la baieti, sa fim sclavele lor!

Fetele, adolescentele, au ideea gresita ca toti baietii cauta numai sex. Ei bine, sigur ca numai asta cauta, pentru ca numai asta obtin. Fetele pleaca cu ideea, din start, ca nu va iesi nimic. Asa ca de ce sa mai piarda timpul? Se duc intr-o toaleta, isi fac treaba si se despert ca si prieteni.

Haideti sa va spun ceva, fetelor. Si baietii au sentimente. Sunt si exceptii, baieti care chiar se indragostesc de fete. De cele mai multe ori, insa, fetele le transmit ideea gresita.

Stiti cate fete sunt in scoala care sunt atat de ieftine incat le-ai putea cumpara cu un cent?

Multe.

Mult prea mult.

Toate se dau la baieti, isi plimba “formele” prin fata lor, se duc si se dau un spectacol in fata lor. Doar, doar, vor afla si ele cum e sa atingi un baiat.

Ne plangem ca ne ratam viitorul. Normal ca o facem, daca in adolescenta, anii care conteaza, ne lasam de invatam pentru un baiat si pentru dragostea inexistenta.

Inteleg, suntem adolescenti. Joaca hormonii in noi. Hell, eu sunt o adolescenta. Stiu cum e. Dar nu inteleg ideea asta ca trebuie sa accepti faptul ca baietii vor sa te duca in dormitor, si tu trebuie sa te supui.

Si nu-nteleg nici de ce unele se duc cu oricine, de la o varsta frageda. De ce sa te saruti cu cineva care nu iti place? De ce sa-ti pierzi virginitatea intr-o scara de bloc, cu un pusti cu cosuri, care nu stie nimic despre fete si care nu are nici cel mai mic gram de experienta? De ce sa crezi ca dragostea nu exista?

N-am sa-nteleg niciodata de ce fetele inghit orice de la baieti. N-am sa inteleg niciodata nici atractia asta a lor pentru baietii adolescenti. Call me weird, dar pur si simplu nu inteleg de ce ai alege un pusti care s-a dus singur la frizerie pentru prima data in defavoarea cuiva care chiar stie ceva despre viata si de la care poti invata ceva.

Dragelor, dragostea exista, insa nu o puteti gasi la 15 ani. Nu suntem atat de trecuti prin viata pentru a sti ce-i aia dragoste sau pentru a iubi pe cineva. Da, poate ca unii baieti cauta numai sex, dar o fac pentru ca pot. Voi ii lasati sa faca ce vor din voi si voi nu stiti sa va impuneti si apoi voi va plangeti.

Incercati sa pareti destepte, dar aveti decoleturi mai mari ca ale profesoarelor. Incercati sa pareti fete bune, dar fundurile voastre se plimba, mandre, in fata baietilor, doar-doar va veti putea lauda la prietenile voastre ca ati reusit sa-l cuceriti pe X si pe Y.

Cred ca-i minunat ca vor sa se informeze despre baieti si sa fie pregatite si inteleg ca sunt curiosi. Problema e ca nu numai asta fac. One thing led to another, and now she’s pregnant. Uita de scopurile lor in viata si uita ca exista o lume reala, in care vor iesi acusi si singurul lucru pe care vor sti sa il faca e o partida de sex, mai mult sau mai putin reusita.

Mai bine v-ati vedea de educatie. Propun. Dar daca preferati sa invatati, la 14-15 ani, cum sa faceti un sex oral reusit, in loc sa invatati cum sa platiti niste taxe, atunci nu va plangeti cand, la 20 de ani veti fi pusi in situatia de a va duce la o primarie sa va platiti impozitele si nu veti sti ce sa faceti. Luati si bagati alt ceva la cap, ca in momentul in care va veti duce la banca sa va platiti rata pentru masina care a ajuns sa stea in garaj din cauza lipsei de benzina, nu o veti putea plati in sex.

Din fericire, nu toate sunt asa. Mai exista si 3-4 exceptii. Yay!

Din seria “Opinii personale si ia uite in ce lume idioata traim!”.

15 thoughts on ““Asa-s baietii, trebuie sa-i intelegem…”

  1. super, bravo…exact o fata pe gustul meu….mie tare teama pentru fiica mea, acum are 5 ani, cand va fi mai mare , de varsta ta cine stie ce lume va fi , ce alte non-valori vor fi mai importante decat stima de sine, respetul, sanatatea…

    Like

    1. Multumesc!
      Cred ca daca o cresti cu stima de sine, respect si sanatate, cum banuiesc ca o faci, nu vei avea de ce sa te ingrijorezi. Ai mei m-au invatat sa am stima de sine si am ajuns la adolescenta sa nu am aceleasi valori cu ale alor adolescenti.

      Like

  2. Uite exact de aia singurii iubiti pe care i’am avut vreodata au fost personajele masculine din carti :)) Te cred, trec si eu prin asta, dar nu e chiar atat de rau, totusi. Doamne, cum naiba sa vorbesti de sex oral la 14 ani? WTF?!

    Like

    1. Eu am aproape 16 ani si tot nu caut iubiti cu acul. Nici n-as avea timp. Dar daca as gasi intr-adevar un baiat care sa imi placa si sa simt ca intr-adevar ii face placere sa fie cu mine si nu cauta altceva, nu as spune nu.
      Acum, ca vorbesc de sex oral la 14 ani nu vad un lucru rau. Pana la urma, trebuie sa stii si de-astea. Partea proasta e modul in care vorbesc despre asta si, mai rau, ca il practic.Si eu vorbesc, dar nu in mod excesiv si nici nu il practic.

      Like

      1. Da, nu spun ca nu ar trebui sa stie la 14 ani de asta sau sa discute, dar frate, sa si practici?! Mi se pare o atitudine de centura. Pai daca la 14 ani fac sex oral, la 18 ce naiba o sa mai faca, menage a trois?

        Like

  3. Eu am 18 ani si tot nu stiu mare lucru despre sex, adica nu il practic. De ce? Simplu inca nu am intalnit baiatul pe care sa il iubesc suficient de mult, nu zic ca nu am iubit dar nu a fost cazul de asa ceva. Sincer ma bucur de alegerile mele. Am avut o adolescenta curata, sincera si dureroasa care m-a maturizat foarte frumos. Fii mandra de alegerile tale, nu te lasa calcata in picioare, ai dreptate nu esti doar o jucarie sexuala, esti mult mai mult. Ai sa vezi ca prima oara emai frumoasa cu iubire.. sexul fara dragoste nu prea are farmec(asa imi spun mie prietenele mele practicante si le cred).

    Like

  4. Un mare, mare like din partea mea pentru o asemenea gandire! Felicitari si ai grija de tine!
    ps: am si eu o verisoara foarte apropiata in varsta de 14 ani si-i multumesc lui Dumnezeu ca in lungile noastre conversatii despre viata ce va urma este inca un copil adolescentil lucid la cap. Multumesc pentru acest text!

    Like

  5. Bine spus,am avut si eu colege de genul asta,iar cand m-au intrebat daca am prieten si altele,am spus nu si oricum nu imi povestesc povestile de genul asta in public,si au ramas socate si am plecat.E timp destul pentru gasirea dragostei,vreau pe cineva care sa ma iubeasca si sa ma respecte pentru ceea ce sunt,nu pentru corpul.

    Like

Leave a Reply

