#BookBoyfriend (2)


Muzica, carti, munca, filme, seriale. Intelegem. De multe ori, preferam sa stam in casa si sa citim, pentru ca lumea de afara nu ne incanta la fel de mul ca si lumea din mintea altcuiva, pusa pe hartie. O lume in care, de multe ori, gasim prieteni si ne indragostim pana peste cap de personaje.

Personaje ca si Warner, din seris ‘Shatter me’, de care, chiar daca am terminat seria de mai bine de 2 luni, sunt inca indragostita. 🙂

6f30f8b0d291589b2c64dfd17f04efca

Dupa parerea mea, Warner e cel mai interesant personaj pe care l-am intalnit vreodata. Desi in prima cartea l-am urat, dupa ce am citit nuvela lui, “Destroy me”, am inceput sa imi schimb parerea despre el.

4a2fd29d80eedba6e43adf555b8fb136

In ‘Shatter me’, Warner este personajul negativ pe care toata lumea il uraste. El are o masca de tip rece, invincibil, pe care nimic nu il poate distruge. Binenteles ca, intre Adam si Warner, l-am ales pe Adam in primul volum.

Am fost atentionata ca imi voi schimba parerea despre el in celelalte volume, dar nu am crezut-o. Adica, cum ar fi fost posibil ca Warner, ticalosul de Warner, sa ma impresioneze intr-un mod care sa ma faca sa ma indragostesc de el? Nah, nu se poate.

Ei, uite ca s-a putut.

Unravel-Me-shatter-me-series-35492791-357-500

‘Destroy me’ ne arata fata adevarata a lui Warner.

O data cu volumele 1.5, 2 si 3, am inteles ca, de fapt, Warner nu e nicidecum asa cum am crezut.

Aaron Warner are un trecut trist, care i-a lasat rani fizice si nu numai. In realitate, Aaron este inca un adolescent, maturizat mult prea devreme, crescut intr-un mediu nu tocmai sanatos, care nu a fost iubit si care, pana la Juliette, nu a stiut sa iubeasca.

Warner are multe parti vulnerabile, pe care stie sa si le ascunda foarte bine. In realitate, el nu are o inima rea, ci din contra. Warner e o persoana foarte buna, doar ca, uneori, imprejurarile il fac sa scoata ce-i mai rau din el.

Am adorat pasiunea lui pentru carti si felul in care a facut orice cu putinta sa o protejeze pe Juliette pastrandu-si, in acelasi timp, faima de baiat rau.

Maturiatatea lui, felul elevat de a vorbi si intelesurile ascunse din orice cuvant m-au dat gata. Baiatul asta e pur si simplu perfect. Serios, nu vi-l pot descrie. E doar… perfect. De nedescris. Trebuie sa cititi si sa vedeti.

Oh ca sa nu mai spunem de tatuaje! Absolut geniale!

Daca lumea ar fi plina de Aaron Warner, am fi cu toate mai fericite.

Aaron, darling, take care of you!

tumblr_inline_mxufo2rEY11sn3767

6 thoughts on “#BookBoyfriend (2)

  1. Mai bine de atat nu puteai sa o spui.Am terminat cartile cred ca acum 2 luni si nu pot sa nu ma gandesc la ele, mai ales la Warner. ❤

    Like

Leave a Reply

