Currently reading… (49)


Acum ca m-am eliberat de scoala, concerte si de o parte din examenele de la conservator, am un pic mai mult timp de citit, de care incerc sa profit la maxim. Saptamana asta am citit deja 2 carti! *So proud*. Nu am mai facut asta… de prin Septembrie. Acum, am inceput-o pe a treia, care imi place extrem de mult.

Prima carte pe care am citit-o a fost “Th1rteen R3asons why” (“Cele 13 motive”) de Jay Asher. Am scris deja recenzia, pe care o puteti citi aici. Ideea e ca a fost o carte buna!

2813153 (1)

 

Apoi, am inceput sa citesc (sau sa recitesc)  o carte pe care am inceput-o acum vreo luna de zile, dar am apuc sa citesc numai 10%: “Forgive me, Leonard Peacock” de Matthew Quick.

13477676

Damn it, ce carte buna! Mi-a placut la nebunie! E plina de citate frumoase, mesaje importante si opinii despre viata, lume si adolescenti. Am adorat personajul principal, povestea mi s-a parut geniala, vocea m-a impresionat si subiectul abordat face parte dintre favoritele mele. Incerc sa scriu recenzia in seara asta, dar nu promit nimic. Oricum, sa stiti ca e geniala!

Acum, dupa multe dezbateri, citesc “Every Day” de David Levithan.

13262783

Am citit vreo 28% si OMG! Tot ce vreau sa fac e sa citesc pana cand dau ultima pagina. GE-NI-ALA e putin spus! ❤

Voi ce cititi?

Leave a Reply

