Movie Review: “That awkward moment” (2014)


descărcare (3)

Distributie:

Cast overview, first billed only:
Zac Efron Zac Efron
Miles Teller Miles Teller
Michael B. Jordan Michael B. Jordan
Imogen Poots Imogen Poots
Mackenzie Davis Mackenzie Davis
Jessica Lucas Jessica Lucas
Addison Timlin Addison Timlin
Alana
Josh Pais Josh Pais
Fred
Evelina Turen Evelina Turen
Sophie
Karen Ludwig Karen Ludwig
Mrs. Rose
Tina Benko Tina Benko
Ellie’s Mom
Joseph Adams Joseph Adams
Ellie’s Dad
Lola Glaudini Lola Glaudini
Female Boss (Sharon)
John Rothman John Rothman
Chelsea’s Father
Barbara Garrick Barbara Garrick
Chelsea’s Mother

Mai multe despre film puteti afla aici.

Trailer:

Recenzie:

 

Am vrut sa vad ‘That Awkward Moment’ inca de cand toate ziarele de scandal si revistele aratau poze cu Zac Afron dezbracat, in articol explicand ca nu e nimic altceva decat o scena din cel mai nou film a lui, ‘That Awkward Moment’. Binenteles, nu de-asta am vrut sa vad filmul, dar am putea spune ca e unul dintre motivele principale. Ce? *looking innocent*

“That awkward moment” este unul dintre filmele mele preferate din 2014, desi nu e ceva dupa care, in mod normal, m-as da in vant. Dar imi permit sa fiu superficiala din cand in cand, nu?

Pot spune ca filmul asta e placerea mea vinovata. Nu e exact un film prost, dar nici cel mai bun pe care l-am vazut vreodata nu e. Si uite ca totusi a ajuns printre preferatele mele.

“That awkward moment” m-a cucerit cu combinatia dintre comedie si romance. Povestea celor trei prieteni, Jason, Daniel si Mikey m-a tinut lipita de “monitor” de la inceput pana la sfarsit. Am fost captivata de charmul usor obraznic a lui Jason, de imaturitatea lui Daniel si de dramatismul lui Mikey. Fiecare personaj a avut ceva care sa ma faca sa zambesc, dar am o “salbiciune” pentru Jason. Si nu, nu are nimic de-a face cu faptul ca e jucat de Zac Efron. Pur si simplu, mi s-a parut un tip care se ascunde sub o masca de tip nepasator. Ce e sub masca, asta e interesant. Chiar daca in majoritatea timpului e un nesimtit (charmant, amuzant si destept, ce-I drept) pe care il intalnesti la fiecare colt de bloc, sunt extrem de multe momente (in special in care e cu Ellie) in care Jason isi arata adevarata fata, cea de tip iubitor, grijuliu, indragostit de viata si de femei, charmant, amuzan, destept, dar caruia ii e frica sa iubeasca.

Modul lui de a se purta cu Ellie si felul in care o iubea, in modul lui, m-a facut sa ma topesc. Bine, asta pe la sfarsit, ca pana atunci imi venea sa ii dau cu ceva in cap, sa ii intre mintile in cap.

Dupa Jason, Daniel a fost personajul meu preferat. Cat am putut rade de fiecare data cand tipul asta era in scena! Nu trebuia sa deschida gura ca sa ma faca sa rad. Daniel e tipul ala de personaj care pur si simplu are ceva care atrage si care il face interesant, da si foarte amuzant!

Dramaticul de Mikey… mi-am pus mainile in cap de cateva ori. Da, da, e de inteles sa fie deprimat, dar disperarea de care se agata de sotia lui ma facea sa vreau sa-l scutur si sa tip la el, sa ii bag mintile in cap. Unde era mandria lui de barbat?!

Toti trei la un loc fac o echipa de socanta. Intre Daniel, Jason si Mikey e prietenia aceea despre care pur si simplu stii ca va tine toata viata. Pentru ei, nimic nu e inainte de prietenia lor, nici macar femeile. Increderea dintre ei mi s-a parut ireala, intr-un mod bun. E genul de prietenie pe care intotdeauna mi-am dorit sa o am, dar nu am gasit-o inca. Tachinarile dintre ei, spontaneitatea lor, sarcasmul si aluziile sexuale continue m-au facut sa ma prapadesc de ras!

Da, cred ca asta e motivul principal pentru care am adorat “That awkward moment”: prietenia dintre Daniel,Jason si Mikey si faptul ca am ras in continuu.

Desi subiectul principal este sexul, iar glumele sexuale sunt la ordinea…minutelor, filmul nu mi s-a parut unul vulgar. Nu mi s-a parut deloc ca si ‘Spring Breakers’, care se concentreaza la fel de mult pe sex ca si ‘That awkward moment’.

Si asta e pentru ca ‘That awkward moment’ are si o poveste in spate. E o poveste de dragoste, dar e, la fel de bine, si o poveste despre prietenie si incredere. Fiecare personaj are parte de o poveste de dragoste ‘proprie’, dar, ca si spectator, simti ca toate sunt legate intre ele si, desi pana la un momentdat, nimeni nu stie de relatia celuilalt, ai impresia ca baietii isi traiesc povestile de dragoste impreuna.

Cand vine vorba de actiune, ‘That awkward moment’ nu exceleaza, dar totusi, captiveaza prin tonul usor, relaxant, si prin charmul celor 3 voinici din centrul actiunii.

Asa cum m-am asteptat, toti actorii au avut o prestatie impecabila, cum nu se putea mai naturala si mai buna.

Povestile de dragoste mi s-au parut, pe cat de cliseice, pe atat de frumoase. Nu e nimic iesit din comun, nici la film, nici la povestile de dragoste, dar totusi m-a fermecat totul (in special Jason) la el si sunt sigura ca il voi mai vedea in viitorul apropiat.

Daca cautati un film cu intelesuri ascunse, nu l-ati gasit. “That awkward moment” e un film usor, o comedie romantica captivanta, care te face sa uiti te tine si de cei din jur. Mie, cel putin, mi-a placut la nebunie. Il recomand, pentru o seara cu prietenele in oras, sau pentru o petrecere in pijamale.Sau daca sunteti singure si aveti chef de ceva usor, amuzant, dar romantic.  Fetelor le va placea cu siguranta! 😉

Rate: 4 stele din 5

Leave a Reply

