Castigatorul concursului de inceput de mai!


Oh, sunt atat de uituca! Desi trebuia sa anunt castigatorul (care va fi ales in mod aleatoriu, prin random.org ) pe 26, nu am avut nici timp, iar cand am avut, am uitat complet. Sunt atat de aeriana si totusi indancita in examene, griji, studii, carti si recenzii. Treaba multa, dom’le!

Ok, ca sa va adunceti aminte de premiu si de reguli, puteti da un click aici. Ca sa nu va mai tin in suspans, cartea “Eve” de Anna Carey ajunge la…

Monique!

(“M-am intrebat de multe ori cum va fi viitorul si am pareri contradictorii. Cred, pe de o parte, ca vom evolua, ceea ce ne va ajuta. Sper, mai mult ca orice, sa se gaseasca un tratament pentru cancer care sa functioneze 100%. Mai sper ca si tehnologia sa ne ajute si sa nu “ingroape”. Dar cred ca, intr-un fel, istoria se va repeta.”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa (nume+prenume, adresa+cod postal) la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 3 zile.

Urmeaza muuuulte concursuri vara asta, asa ca stati pe pozitii! 🙂

Leave a Reply

