Recomandarea saptamanii (3)


S-a incheiat un nou sezon din ‘The Vampire Diaries’, pe Klaus nu il mai vedem pentru ceva timp pentru ca si primul sezon din ‘The Originals’, ‘Teen Wolf’ mai are cam o luna pana la lansarea sezonului 4 si am ramas numai cu ‘The 100’, temporar, si asta nu mi-e de-ajuns. Asa ca m-am gandit bine si, pentru ca imi era dor de The Tomorrow People si de o frumusete “marca” Amell, m-am hotarat, imediat la… Arrow.

Da, m-am apucat si de Arrow.

Okay.

Si asta e recomandarea saptamanii: serialul Arrow. Daca nu l-ati vazut inca. Sunt probabil printre singurii oameni de pe planeta asta care de-abia au inceput sa il vizioneze. 🙂

arrow1

Distributie;

Stephen Amell Stephen Amell
 Oliver Queen / … (48 episodes, 2012-2014)
Katie Cassidy Katie Cassidy
 Laurel Lance (48 episodes, 2012-2014)
David Ramsey David Ramsey
 John Diggle (47 episodes, 2012-2014)
Willa Holland Willa Holland
 Thea Queen (47 episodes, 2012-2014)
Paul Blackthorne Paul Blackthorne
 Quentin Lance (47 episodes, 2012-2014)
Susanna Thompson Susanna Thompson
 Moira Queen (45 episodes, 2012-2014)
Emily Bett Rickards Emily Bett Rickards
 Felicity Smoak (42 episodes, 2012-2014)
Manu Bennett Manu Bennett
 Slade Wilson / … (34 episodes, 2013-2014)
Colton Haynes Colton Haynes
 Roy Harper (31 episodes, 2013-2014)
Colin Donnell Colin Donnell
 Tommy Merlyn (25 episodes, 2012-2013)
Caity Lotz Caity Lotz
 Sara Lance / … (22 episodes, 2013-2014)

Trailer:

Mai multe despre serial puteti afla pe IMDb.

arrow2

Recomand serialul tuturor celor care adora un serial cu putin din toate. Am vazut doar doua episoade, dar pot deja sa spun ca ”Arrow’ devine din ce in ce mai captivant si mai intrigant.

Povestea mi se pare foarte originala, captivanta si mereu surprinzatoare. Adica, de cate ori intalnesti un serial in care personajul principal sa fi fost naufragiat pe o insula, timp de 5 ani, si cand se intoarce acasa, e un om cu totul schimbat. E foarte clar ca povestea a fost bine gandita si producatorii au gandit fiecare detaliu la perfectie. ‘Arrow’ e bazat pe o poveste puternica si asta se vede.

Oh si…

arrow3

Personajul principal, Oliver, e fascinant. Nu cred ca am mai intalnit pana acum un personaj atat de determinat si de… complicat. Oliver are atat de multe fete si nu stiu, inca, care e cea adevarata. Ador cum trece de la o stare la alta pentru binele altora si cum incearca sa protejeze pe toata lumea.

Stephen Amell seamana mult cu fratele lui, Robbie, dar nu are acelasi farmec. Totusi, merita sa te uiti la serialul asta daca esti fana lui Robbie si vrei sa vezi daca talentul e in familie in cazul lor.

Dupa doar doua episoade, sunt captivata de serialul asta. Fiecare episod vine cu noi dezvaluiri si cu noi intrigi. Actiunea si suspansul sunt la cote maxime, iar cele 40 de minute de “Arrow” trec pe nesimtite.

Daca cautati un serial cu actori buni (si sexy 😉 ), cu actiune captivanta, intriga si suspans, poveste originala si puternica si o atmosfera speciala, ati gasit serialul perfect pentru voi! Da, cu siguranta recomand “Arrow”.

4 thoughts on “Recomandarea saptamanii (3)

  1. Frate? Eu stiam ca e varul lui 😀 In fine, nu conteaza:)) Ce voiam sa zic este ca am terminat Arrow in trei zile. De la primul episod din primul sezon pana la ultimul episod din al doilea sezon. Aseara, la 12 noaptea, eram pe punctul de a plange si cred ca vei face acelasi lucru cand o sa ajungi la final. Totul se intampla invers de cum gandeai. Cel putin mie mi s-a intamplat asa. Acum trebuie sa astept pana in octombrie pentru al treilea sezon, iar eu stiu ca am, sa crap de nerabdare.
    Ce am observat si la mine, si la tine, este faptul ca ai spus ca povestea este foarte bine gandita, si asa si este. Este cel mai bun serial vizionat vreodata de mine 😀

    Like

Leave a Reply

