I might be absent!


Probabil ca ati observat deja absenta mea de pe blog. Eu sigur am observat-o, pentru ca simt lipsa discutiilor cu voi si imi lipseste zambetul pe care il aveam cu fiecare nou comentariu, like sau discutie cu unul dintre voi.
Absenta mea are mai multe motive si, ca sa nu credeti ca e cu voia mea, am sa va explic.
Dar mai intai, trebuie sa va spun ca postez asta de pe tableta, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli.
Motivul pentru care scriu de pe tableta este…
Laptop-ul meu nu ma mai lasa sa intru pe pagina pe care trebuie ca sa postez. Nu va pot vedea comentariile, nu pot intra in dashboard, nu pot posta. Imi da eroare SSL si nu pot face nimic. Am incercat sa intru cu Safari, dar imi da aceeasi eroare. Pot posta de pe laptop-ul mamei, dar e mai dificil. Asa ca, pana cand rezolv problema asta, ma veti vedea numai cu recenzii pe-aici.
Apoi, sunt in mijlocul examenelor finale si, nu ca invat prea mult, dar din cand in cand mai pun si eu mana pe o carte.
Cel mai mult ma ocup, acum cu vioara. In cam 12 zile dau examen pentru a trece in ultima clasa inainte de diploma. Ultimik doi ani de conservator. Incerc sa studiez cat de mult pot, ca sa fku multumita de examen.
Iar maine vin matusile mele din Italia, pentru doua saptamani. O sa fie haos, cu examenele si tot tacamul.
Sa nu mai vorbim de “Arrow”. M-a captivat total. Vad cam 3-4 episoade pe zi.
Poate ca “absenta” asta imi va prinde bine. Sunt plictisita de orice acum, inclusiv de blog. Asa ca, de cat sa scriu numai de dragul de-a scrie.
Va doresc succes tuturor celor care dah examene sau BAC-ul! Sunt sigura ca totul va fi ok, dar nu strica sa va tin pumnii!
Sper sa nu mai abandonati si sa am la cine sa ma intorc. Xx

One thought on “I might be absent!

Leave a Reply

