Currently reading… (50)


Nici nu imi aduc aminte de cand nu am mai vazut pagina asta. De cateva zile, maxim o saptamana, dar se simte ca o eternitate. Da, sunt gata sa ma intorc, dar deocamdata nu pot. Mai am doua saptamani de foc si gata, pot sa imi dedic timpul mie si cartilor si viorii si blogului. Abia astept! Mi-e dor de blog, mi-e dor sa citesc cu orele, sa studiez “strasnic”, sa fiu libera sa fac ce vreau eu.

Zilele astea sunt nebune. N-am timp de nimic si totusi mi se pare ca nu fac nimic. Am reusit, totusi, sa termin o carte, si asta a fost…

“An abundance of Katherines” de John Green.

17188744

“An abundance of Katherines” a fost o carte buna. Dar nu cred ca e cea mai buna scrisa de John Green. Da, mi-a placut mult, dar nu am iubit-o. A fost un pic ciudata, dar l-am putut simti pe John Green si geialitatea lui in spatele personajelor speciale creeate de acesta. Ideea e ca mi-a placut mult. Mai multe va spun in recenzie, pe care sper sa reusesc sa o scriu zilele astea.

Mi-a luat ceva timp sa intru in carte, ce-i drept, dar, la un momentdat, citeam si dadeam paginile fara sa imi dau seama.

Am terminat-o joi sau miercuri,iar de atunci am citit “Mic dejun la Tiffany” de Truman Capote.

trumancapote

Sincera sa fiu… nu ma impresioneaza cu nimic. E una dintre cartile pe care le citesti, dar, oricat de mult te-ai stradui, te simti ca si cum ai trece prin ea ca si gasca prin apa. Adica nu are nimic care sa ma intereseze. O citesc doar pentru ca am inceput-o si vreau sa o termin. Sunt la pagina 123 si, imi pare rau sa o zic, dar nu-mi sta mintea la nimic altceva decat la alte carti. Poate ca. pana la sfarsit, se schimba situatia.

Miercuri am examen la vioara, si dupa ma mai eliberez de examene si ore, asa ca voi avea mai mult timp de citit dupa 13. Sau, cel putin sper.

Va ce mai faceti? Ce-ati mai citit, ce mai cititi? ❤

 

One thought on “Currently reading… (50)

Leave a Reply

