Music is everywhere! (13)


Hm… inca cateva zile. Sunt atat de haotica si dezorganizata zilele astea, incat, din toate lucrurile pe care vreau si trebuie sa le fac, fac numai 3: studiez (maine dau examen, cu Bach!), citesc (“Hald bad” de Sally Green!) si ma uit la seriale (a se citi: Arrow!). Ceea ce ma enerveaza enorm. Am doua recenzii de scris si nu le scriu. In weekend-ul asta le voi scrie neaprat, deci nu va ingrijorati. Dupa 13 veti avea ce citi! 🙂

Dar orice as face (ei, aproape orice), muzica ma insoteste mereu. Ultim melodie de care sunt obsedata (well, una dintr ele) este una dintre cele mai recente melodii ale lui Banks. “Goddress”.

SUPERBA! ❤

Melodia asta imi da atatea idei! ❤

P.S.: Sambata mi-am facut un nou tatuaj! Pareri? 🙂

10402639_755236141164368_1793050225957715850_n

Ancora reprezinta familia mea si ce inseamna ei pentru mine, la fel de bine ca si Grecia. Tatuajul asta imi va aminti mereu de ai mei, de perioada petrecuta in Grecia, de faptul ca trebuie sa fiu cu picioarele pe pamant si de faptul ca mereu va fi cineva sau ceva care nu ma va lasa sa ma scufund.

Leave a Reply

