School is slowly coming to an end! (Concurs)


Si pentru ca scoala se termina, oficial, in 4 zile (avem si petrecerea de final) trebuie sa sarbatorim! Cum altfel putem sarbatori noi, booknerds, decat cu un concurs?

Pentru ca incerc sa imi fac loc pentru carti noi, am decis sa organizez lunar (sau poate si mai des) un concurs cu o carte sau doua. Incepem intr-un ritm mai rar, cu o carte. O carte ce se cheama…

“Clockwork Angel” de Cassandra Clare! 

7171637

S-a intamplat sa ajung sa am doua copii din cartea asta. E o poveste lunga, dar idee e urmatoarea: o copie va ajunge la unul dintre voi. Copia e nou nouta, de-abia atinsa.

Conditii de participare:

Pentru a avea o sansa la cartea “Clockwork Angel”, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa raspundeti la urmatoarea intrebare:

Ce carte primeste, in opinia voastra, mai multa atentie decat merita?

Cerinta este obligatorie!

Puncte extra:

Pentru cateva puncte extra, puteti indeplini urmatoarele cerinte:

1. Dati share oriunde puteti la link-ul concursului, apoi lasati-mi fiecare link intr-un comentariu. (+1)

2. Dati like paginii de Facebook a blogului, apoi lasati-mi numele intr-un comentariu. (+4)

3. Urmariti prin e-mail blogul, apoi lasati-mi e-mail-ul intr-un comentariu.

Aceste cerinte nu sunt obligatorii

!ATENTIE!

Daca nu raspundeti la intrebare si indepliniti numai una dintre cerintele pentru punctele extra, nu va voi lua in considerare participarea. Pentru a participa trebuie neaparat sa raspundeti la intrebare.

Durata concursului: 14/06/2014 – 27/06/2014

Castigatorul (care va fi ales prin random.org), va fi anuntat pe data de 28 Iunie.

Acestea fiind spuse, nu imi mai ramane decat sa va urez…

Succes!

17 thoughts on “School is slowly coming to an end! (Concurs)

  1. In primul rand, merci pentru concurs!
    As putea numi cateva carti/serii care primesc prea multa atentie desi nu merita. Una dintre ele este seria Consequences de Aleatha Romig. Oribila poveste.
    Like- Mihaela Florentina
    Mail- o.mihaela89@ymail.com
    link-https://www.facebook.com/mihaela.f.obretin/posts/734121059960697
    -https://twitter.com/Mikky_Mihaela/status/477923309825171456

    Like

  2. Stii cum e? Cred ca toate cartile contemporane merita atentie, deoarece fac parte din prezentul si viitorul nostru.
    Dar cele carora li se atribuie mai multa atentie decat merita sunt cele vechi, clasicele literaturii romane, care nu lasa spatiu de studiu in scoli pentru cele noi, de dezvoltare personala, de pregatire pentru vremurile actuale.

    Like

  3. 50 Shades of Grey. Nu am citit-o, dar persoanelemin a caror gusturi am incredere mi-au spus ca e scrisa prost si personajele sunt eneervante.

    Am dat si like pe Facebook ca Adela Cacovean.

    Like

  4. O carte care cred eu că primește mai multă atenție decât merită este Hoțul de cărți a lui Mark Zusak…am citit-o de Paște și sinceră să fiu, cu excepția începutului cărții care este cât de cât interesant, restul nu m-a impresionat…prea este tărăgănată acțiunea cărții și parcă sunt prea multe pagini fără rost.

    Like

  5. Nu prea as stii sa spun din cele citite de mine pana in prezent, ce carte primeste prea mult atentie, pe care nu o merita. Am citit si eu 50 Shades si chiar mi-a placut, pe cand Hotul de carti, nu am apucat inca sa o fac. As putea spune de seria Harry Potter ca primeste prea multa atentie…am incercat si eu sa o citesc, dar nu prea m-a prins, in schimb, filmele chiar mi-au placut. 🙂
    deea_princes95@yahoo.com
    Fb: Ilie Andreea
    https://www.facebook.com/ShatteringWords?notif_t=page_new_likes#!/ilie.andreea.583/posts/737521096291250

    Like

  6. Dupa parerea mea, zilele astea cea mai multa atentie o primeste cartea “Sub aceasi stea”. Nu pot sa spun ca nu este buna, din contra, este foarte buna. Dar laudand-o continu, si spunand ca este un fel de “Titanic” al generatiei noastre, consider ca se exagereaza foarte mult si nu merita sa fie atata atentie pe o singura carte. Ar trebui lumea din ziua de azi sa citeasca atat de mult incat sa nu se opreasca cu toata atentia pe o singura carte, ci sa vorbeasca despre toate cartiile citite: sa isi exprime opiniile bune sau rele despre ele intr-un mod civilizat, fara sa sugereze celorlalti sau sa ii influenteze sa citeasca sau sa nu citeasca o carte. Este alegerea fiecarui om daca citeste sau nu o carte, iar daca o nimereste buna, atunci doar norocul e de vina! Multumesc de concurs!!! Sper sa mai fie multe in aceasta vacanta!

    Like

  7. Clar Fifty Shades of Grey ! Dupa ce am citit eu primul volum si m-am saturat de toate perversiunile lor din carte, i-am spus si unei colege sa o citesca, deoarece ea e mai mult cu cartile romantice&perverse. Nu s-a putut abtine si a citit toate 3 volumele,si de atunci ma tot streseaza cu ele… Grey a facut asta, Grey are masina asta…si tot asa. Deja a inceput sa ma enerveze !

    Share :

    https://twitter.com/RavenaAlexandra/status/479335391502548992

    E-mail : alexandraravena27@gmail.com

    Nume : Alexandra Ravena

    Like

  8. Pentru mine, “Games of Thrones” e mult prea faimoasa. Am citit prima carte din serie si nu, nu mi-a placut. Nu inteleg obsesia pentru seria asta.

    Like

  9. Nici nu știu ce să scriu… Multe cărți sunt supraapreciate în zilele noastre, dar cred că o să aleg seria „50 shades of Grey”. Am citit jumătate din prima parte și m-am oprit, pentru că nu am putut suporta misoginismul exagerat de care dă dovadă Grey. Nu înțeleg societatea actuală. Oricum, mă bucur că ai adresat o asemenea întrebare; chiar mi-a stors creierii puțin :)) Succes tuturor concurenților!
    Share pe twitter: https://twitter.com/MariaaLaaura1/status/480652199060856832
    Facebook: Maria-Laura Valeriu
    E-mail: mariaalaaura@yahoo.com

    Like

  10. O carte supraapreciata din punctul meu de vedere este Academia vampirilor. Am vazut filmul, am citit si cartea, si nu isi merita popularizarea. Este doar o carte care incearca sa copieze trend-ul cu vampiri.
    Fb: Ema Georgiana
    Email: insideovi2005@yahoo.com

    Like

Leave a Reply

