Summer, here I come!


Acum ca am terminat cu scoala si cu examenele, mi-am permis sa imi fac o lista cu planuri si activitati pe care vreau sa le desfasor in vara anului 2014. Mi-am luat carnetelul (nou, ca sa fie in ton cu vara!) si am inceput sa ma gandesc la ce as vrea sa fac vara asta. Sper sa reusesc ca, la sfarsitul verii, sa ma uit in spate si sa tai mai tot de pe lista.

images (1)

Sper, in primul rand, ca vara asta sa fie la fel de frumoasa ca si vara 2013, poate si mai si. Si daca oamenii care au decis sa imi fara vara frumoasa anul trecut decid ca anul asta nu mai au chef, mi-o voi face singura! Simple as that.

Dar, ca deobicei, telul meu principal in fiecare vara este sa studiez cat mai mult posibil si sa devin din ce in ce mai buna. Verile sunt foarte importante pentru muzicieni, in devenire sau nu, pentru ca avem timpul necesar sa studiem cum trebuie. Vara suntem mai odihniti, nu avem aceleasi obligatii ca si in timpul unui an scolar, asa ca nu avem nicio scuza sa nu studiem.

Ok, violonista sunt, dar asa cum stiti toti, sunt si o cititoare inraita. Socant, nu?  Pun pariu ca nu stiati asta despre mine! 😀 Lasand gluma la o parte, vara asta nu vreau sa citesc atat de mult ca vara trecuta. Vreau sa citesc bine. Am o lista cu niste carti pe care vreau sa le citesc dar, spre deosebire de vara trecuta, vara asta voi citi ce vreau, cand vreau si in ce ordine vreau. Mai tarziu va voi arata si lista cu cartile planuite petru 2014.

Vreau, de asemenea, sa vizitez mai mult orasul. Salonicul e un loc imens, dar nu cred ca stiu nici 30% dn el. Sunt sigura ca exista multe locuri frumoase pe care nu le-am vizitat inca, dar vara asta vreau sa vad si sa fotografiez cat mai mult din Salonic!

Ca in fiecare vara, vreau sa imi strang niste bani. Dar hu, cu atatea tentatii (a se citi carti si haine) cum as putea rezista sa stau sa tanjesc dupa o carte, cu banii in buzunar? Urati-mi succes, totusi! :))

Stau la mare, deci e normal ca unul dintre planuri este sa ma bronez cat de frumos posibil si sa inot cat mai mult. Abia astept sa fie vremea potrivita pentr o carte buna pe plaja. In ultima vreme ploua cam in fiecare dupa-amiaza, iar dimineata nu prea imi place sa ma duc la plaja.

In martie am niste examene de dat la conservator, la istoria muzicii si morfologie, asa ca vreau sa invat de pe-acum si sa imi fac proiectul de acum. Vreau sa trec cu 10, asa ca trebuie sa ma pun pe treaba.

Tehnic, ar trebui sa mai studiez si la pian, dar e cam greu de realizat. Totusi am pus treaba asta pe lista, poate poate voi gasi un mod de a studia.

Hei, credeati ca blogul nu e pe lista? Cum sa nu fie? Oh, si ce planuri am pentru vara asta! Nici nu va puteti inchipui!

Vreau sa si scriu vara asta. Am deja ceva scris, in engleza, dar vreau sa scriu mai des si mai mult. Uneori vreau sa imi mai “eliberez” din imaginatie, iar scrisul este, la ora actuala, cea mai buna modalitate.

Cum sunt o persoana careia ii place mancarea, dar care adora sa fie intr-o forma buna, de maine incep program de exercitii zilnice! Nu mult. Nu vreau sa trag de mine prea mult, dar vreau sa imi fac un program strict de gimnastica, pentru ca asa nu se mai poate!

Pentru ca e vara si stiu sigur ca vor exista si zile cand ma voi plictisi, vreau sa ma uit la cateva seriale si la cat mai mult filme. Unul dintre seriale ar fi “Gossip Girl”, sezoanele 5 si 6.

Ultimul plan pe lista, dar nu cel in urma, este sa… ma relaxez! A fost un an foarte solicitant, si cred a urmeaza unul si mai si, asa ca trebuie sa ma relaxez, sa imi adun cat mai multe puteri, ca anul viitor sa nu am probleme pe care le-am avut anul asta. Plus, ce e vara fara un pic de trandaveala si lene? 😀

Cam astea ar fi planurile mele pentru vara anului 2014. Sunt sigura ca, pe masura ce vara inainteaza, voi mai adauga cate ceva sau voi mai taia ceva de la lista.

Asa cum v-am spus mai sus, va prezint si lista mea cu cartile pe care vreau sa le citesc vara asta:

“Paper Towns” de John Green

“Looking For Alaska” de John Green (Chiar daca anul asta am mai citit-o o data, dar in eBook.)

“Will Grayson, Will Grayson” de John Green si David Levithan

“Let it Snow”, care contine o poveste scrisa de John Green

“The Circle” de Dave Eggers

“Safe Haven” de Nicholas Sparks

“The Bone season” de Samantha Shannon

“Code Name Verity” de Elizabeth Wein

“… Sa ucizi o pasare cantatoare” de Harper Lee

“Slammed” de Colleen Hoover

“Cititorul” de Bernhard Schlink

“Carrie” de Stephen King

“The Book thief” de Markus Zusak

“Violonista” de Jessica Duchen

“Anna Karenina” de Lev Tolstoi

“Sons and lovers” de D.H. Lawrence

“A long way down” de Nick  Hornby

“Before I go to sleep” de S.J. Watson

“Where she went” de Gayle Forman

Seria “The Hunger Games”  de Suzanne Sollins (In engleza de data asta)

“Hannibal” de Thomas Harris

“12 years a slave” de Solomon Northup

“The Hundred-Year-Old Who Climed Out of the Window and Disappeared” de Jonas Jonasson

“Crucea” de F.M. Cercel

“Acluofobia” de A.R. Deleanu

“Sange Satanic” de Cristina Nemerovski

“Ani cu alcool si sex” de Cristina Nemerovski

“Contesa Aneke” de Anna Vary

“Mathias” de Anna Vary

“Forever” de Maggie Stiefvater

“De vreme in lanul de secara” de J.D. Salinger

“Portretul lui Dorian Gray” de Oscar Wilde

“My name is Memory” de Ann Brashares

Seria “Delirium” de Lauren Oliver

“Mare Tranquillitatis” de Katja Millay

“Sophie a ales” de William Styron

“The selection” de Kiera Cass

“Pivot Point” de Kasie West 

“Cinder” de Marrisa Meyer

Si de data asta sunt sigura ca nu voi respecta lista cu strictete, pentru ca nu pot face ceva cu prea multa strictete. 🙂

Va urez tuturor o vacanta frumoasa! Sper sa realizati tot ce va propuneti, dar sper, in special, ca va veti distra! Haideti sa facem ca vara asta sa fie cea mai frumoasa vara ever! 🙂

4 thoughts on “Summer, here I come!

  1. O vacanta frumoasa si tie! 🙂
    Deocamdata, doresc sa scap de bac si admitere, apoi vreau sa ma bucur de vara asta asa cum trebuie! ❤

    Like

  2. Nu ti-as recomanda sa citesti “Sange Satanic” de Cristina Nemerovski.Am ramas socat inca de la primele 3 pagini.Practic nu pot sa cred ca literatura a ajuns in punctul asta.Si cand ma gandesc ca a fost si apreciata de scriitori romani,a fost nominalizata la Cartea anului 2010.Pe scurt,m-a deranjat mult limbajul,vulgar e putin spus…pacat ca se promoveaza chestia asta.

    Like

    1. Eu am citit o alta carte a Cristinei, “nymphette_dark99” si mi-a placut, pentru ca spune lucrurilor pe nume. Nu stiu inca cum va fi “Sange Satanic”, dar trebuie sa o citesc, pentru ca e de la editura, spre recenzie.

      Like

Leave a Reply

