Castigatorul concursului “School is slwoly coming to an end”!


Scoala s-a terminat oficial, sunt inscrisa la liceu (Nu-mi vine sa cred ca sunt la liceu!), asa ca e timpul sa inchei inca un concurs drag mie. Mi-a facut mare placere sa citesc raspunsurile voastre si m-a surprins faptul ca multi dintre voi ati ales “50 Shades of Grey” ca pe o carte mult prea apreciata. Sunt de aceeasi parere! Dar parerea mea, in acest moment, nu conteaza prea mult, pentru ca sunt sigura ca vreti sa aflati cine e castigatorul.

Okaaay. Castigatorul (ales prin random.org) esteeee….

Maria P.!

(“Pentru mine, “Games of Thrones” e mult prea faimoasa. Am citit prima carte din serie si nu, nu mi-a placut. Nu inteleg obsesia pentru seria asta.”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 3 zile pentru a-ti putea trimite premiul. 🙂

Stay tuned, concursuri mai urmeaza! Multe, multe concursuri!

One thought on “Castigatorul concursului “School is slwoly coming to an end”!

Leave a Reply

