Currently reading… (51)


De cand nu am mai postat in cadrul acestei rubrici s-au intamplat multe. Am absolvit gimnaziul, am avut banchetul, m-am inscris la liceu. Dar, pe parcursul tuturor acestor evenimente si schimbari, un lucru a ramas constant: cititul. Am citit cat de mult am putut, dar uneori pur si simplu nu am chef. Mi-am promis mie ca atunci cand nu am chef, nu citesc. Am mai facut greseala asta o data si m-a adus in punctul in care sa nu pot citi pentru o saptamana sau doua. Asa ca acum citesc numai cand am chef si orice am chef, dupa cum bine stiti.

De la ultima postare de genul am citit patru carti.

‘Half Bad’ de Sally Green

18621194

A fost geniala. Daca dati click pe coperta veti fi redirectionati la recenzia mea. 🙂

“Ultimul Avanpost” de Lavinia Calina

20877804

Cuvintele sunt de prisos. Click pe coperta ca sa cititi recenzia. Click aici ca sa cititi un interviu cu autoarea.

‘The fault in our Stars’ de John Green (editia tie-in)

20821105

Dupa ce am vazut filmul (pregatesc recenzia, dar nu prea-mi vine s-o scriu), m-am intors acasa si am inceput sa citesc cartea, pentru a treia oara. Numai ca, de data asta, in engleza, editia tie-in.

De fiecare data cand o citesc ma indragostesc si mai tare de ea, de Augustus, de Hazel si de poveste. Mi se pare cea mai buna carte care exista, chiar daca, probabil, nu e. Sunt sigura ca o voi mai citi de multe ori. 🙂

“Acluofobia” de A.R. Deleanu

18519978 (1)

Am spus tot ce aveam de spus in recenzie, la care puteti ajunge cu un click pe coperta.

4 carti. E bine.

Iar acum citeeeesc….

“Paper towns” de John Green!

18690890

Sunt atat de entuziasmata sa citesc o alta carte a lui John! Pentru ca, well, e autorul meu preferat. Iar “Paper towns” e cu siguranta o carte extraordinar de buna. Am citit cam 170 de pagini si imi place la nebunie! Imi place de Q, Margo e un mister, cartea e captivanta, ii ador pe Radar si pe Ben! Probabil ca e cartea mea preferata de la John, dupa The fault in our stars.

Cam asta e. Voi ce ati mai citit in ultima vreme? 🙂

Leave a Reply

