The fault in our Stars, Paper towns… now Looking for Alaska!


Am o veste buna penru toti fanii lui John Green! Acum cateva zile, John a anuntat pe Twitter ca…

Prima carte a lui, “Looking for Alaska”, va fi ecranizata!

10420410_788504557836160_3864789061935319933_n

Dupa succesul inregistrat de “The fault in our Stars” si anuntul facut in legatura cu ecranizarea cartii “Paper tows”, John mai aduce o surpriza fanilor lui: ecranizarea cartii “Looking for Alaska”.

Eu sunt extraordinar de entuziasmata! Am adorat “Looking for Alaska” si sunt atat de curioasa de distributie. Sper sa fie si Nat Wolf pe acolo. Sincera sa fiu, eu il vad pe Nat in toate cartile lui John. E ca si cum, de fiecare data cand Jhn a scris o carte, l-a avut pe Nat in minte pentru un personaj.

Ce parere aveti de asta? Sunteti la fel de entuziasmati ca mine? Eu sper ca, in curand, sa am pe raft toate DVD-urile cu ecranizarile la cartile lui John!

 

One thought on “The fault in our Stars, Paper towns… now Looking for Alaska!

Leave a Reply

