Movie review: “The fault in our Stars” (2014)


descărcareDistributie:

Shailene Woodley Shailene Woodley
Ansel Elgort Ansel Elgort
Nat Wolff Nat Wolff
Laura Dern Laura Dern
Sam Trammell Sam Trammell
Willem Dafoe Willem Dafoe
Lotte Verbeek Lotte Verbeek
Lidewij
Ana Dela Cruz Ana Dela Cruz
Dr. Maria
Randy Kovitz Randy Kovitz
Dr. Simmons
Toni Saladna Toni Saladna
Flight Attendant
David Whalen David Whalen
Gus’ Dad
Milica Govich Milica Govich
Gus’ Mom
Allegra Carpenter Allegra Carpenter
Hostess
Emily Peachey Emily Peachey
Monica
Emily Bach Emily Bach
Monica’s Mom
Tim Hartman Tim Hartman
Minister
Mike Birbiglia Mike Birbiglia
Patrick

Trailer:

Mai multe despre film puteti afla pe IMDb.

Recenzie:

Probabil ca deja imi cunoasteti obsesia pentru “The fault in our stars”. Am citit cartea de 3 ori, am vazut filmul o data, iar in acest moment ascult primul capitol din audiobook. Call me a freak.
Am asteptat ecranizarea cartii pentru mai bine de 6 luni. M-am indragostit de trailer de la inceput si, desi la inceput nu am fost incantata de cast, dupa ce l-am vazut (trailer-ul), am stiut ca filmul “The fault in our stars” nu ar mai fi fost la fel fara Ansel Elgort si Hazel Grace.

1391020437000-FAULT-OUR-STARS-MOV-jy-2622
Am vazut ecranizarea cartii mele preferate pe data de 20 Iunie, la o zi dupa lansarea in Grecia si la mai putin de o zi de la banchet. Eram obosita, fizic si psihic, usurata si totusi fericita. Dar total nepregatita pentru ce avea sa urmeze.
In momentul in care am ajuns la cinema, cu douazeci de minute inainte de a se deschide sala (biletele mi le cumparasem cu vreo doua ore inainte) , am avut un soc. Cinema-ul era plin de fete cu cartile lui John Green in mana, razand emotionate. Ce mi-a placut a fost faptul ca nu erau numai fete, ci si destul de multi baieti. Sala a fost plina ochi si ma asteptam sa fie multa galagie in sala, dar nu a fost asa. A fost liniste la scenele care trebuiau, rasete la scenele amuzante, suspine la scenele care se apropiau de sfarsit.
Stiu ca zic asta de fiecare data cand vad o ecranizare, dar de data asta se aplica 100%…
“The fault in our stars” a fost cea mai buna ecranizare pe care am vazut-o. Mi-a placut la nebunie si e filmul meu favorit! UGH I’m starting to fangirl!

descărcare (2)
Am ras, am plans, am suspinat si am zambit. Iar cand am iesit din sala vroiam sa ma duc si sa imi mai iau un bilet, sa ma mai uit o data. Cand am ajuns acasa, am luat cartea de pe raft si am inceput imediat sa o citesc, chiar daca ma durea capul de la plans.
Lasati-ma sa va spun ceva. Nu plang. Urasc sa plang. Urasc senzatia de vulnerabilitate si de slabiciune pe care mi-o da. Nu plang la carti, nu plang la filme, nu plang cand ceva ma face fericita. Dar, goddamn it, am plans la “The fault in our stars” mai mult decat am plans vreodata in viata mea. Aveam un nod in gat inca de la inceput, iar la scena in care Augustus si Hazel s-au sarutat, in timp ce toata lumea ofta si exclamau chestii ciudate, eu plangeam ca tampita. Si am plans de la scena aia pana la sfarsit si dupa, pana In statia de autobuz.

Omg guys! Ma durea capul ingrozitor.
In timpul filmului, la scenele in care Augustus nu mai e Augustus, ci Gus, iar cancerul nu mai e doar o amintire din trecut a unui baiat destept, in jurul meu se auzeau numai suspine, servetele si plansete inabusite. Jur, a fost cea mai buna experienta. Sa am in jurul meu adolescenti si adulti care au citit cartea si care au iubit-o si sa stii ca sunt straini, dar totusi sa te simti apropiata de ei, intr-un fel, pentru ca impartasesc o micuta obsesie cu tine. A fost genial.
Dar revenind la film…
Pfu, mi-e greu sa zic altceva decat…
“The fault in our stars” = best movie ever = best book adaptation ever.
I swear.

images
In primul rand, fiecare actor care a fost ales pentru acest film a fost extrem de bine ales. Nu stiu cum au facut producatorii, dar au ales exact actorii care trebuiau. Personajele lui John Green chiar au luat viata in acest film, pentru ca fiecare actor e intruchiparea exacta a personajelor lui Green.
Nu cred ca exista un actor mai bun decat Ansel. Cel putin, nu pentru rolul lui Augustus. Ansel e Augustus si Augustus e Ansel. La fel si cu Hazel. Sunt manusa pentru rolurile astea.
Ca sa nu mai vorbim de felul in care au interpretat fiecare scena din filmul asta. Ce sa mai, actori adrevarati! Emotie, naturalete, fericire, tristete, exact ce trebuia!
Ce m-a uimit la filmul asta e ca s-au pastrat cam 95% din replici si din scena. E, probabil, cea mai fidela adaptare care exista. Se spune ca ecranizarile nu pot respecta cartile prea mult, dar ‘The fault in our Stars’ e doavada vie ca da, se poate. Am fost uimita sa gasesc 99% din replicile pe care le ador si in film. Iar scenele au fost atat de fidele cartii, incat mama lui Hazel iese din baie la o anumita scena 😉 cu un prosop de culoare roz, exact ca si in carte. Adica, cat de fidel e asta?

descărcare (1)
Nu stiu daca e din cauza cartii sau nu, dar filmul ‘The fault in our Stars’ te face sa simti fiecare lucru care ar trebui sa simti. La inceput razi. De Isaac, de Augustus, de stangacia lui Hazel. De ei trei, ca si un grup. Apoi incepi sa realizezi ca te apropii de sfarsit, si ti se pune un nod in gat. Dupa care, la anumite scene, nu te poti abtine si incepi sa plangi. Cu hohote chiar. God, ce experienta!
Jur, ecranizarea asta nu e ceea ce ma asteptam. E mult mai mult de-atat. E… god, nici nu gasesc cuvintele potrivite! E uimitor, genial, fidel cartii, emotionant, amuzant, genial! UGH!
Mi se pare ca am spus prea multe deja si totusi prea putin.
Ambii Shailene Woodley si Ansel Elgort au redat viata adolescentilor cu cancer extrem de bine. Toata atmosfera din carte a fost bine redata. Si te face sa realizezi, din nou, cat de norocos esti, you little ungratful sucker, pentru ca esti inca in viata si esti bine si citesti asta si te simti jignit de ce am spus mai intainte. Ei bine, asta e adevarul. Tu, eu, mama,tata, toti suntem fucking lucky pentru ca nu suntem Augustus Waters sau Hazel Grace. Suntem in viata si ne cautam iubirea sau deja am gasit-o si poate ca putem fi cu ea sau poate nu, dar avem viata inainte. So here’s the truth.
Replicile au fost bine scrise, dinamice, captivante. Cu riscul de a ma repeta, spun ca aproape fiecare replica din carte a fost pastrata si in film si OMG!, chiar si replici la care nu ma asteptam. Filmul a fost bine realizat si te facea sa uiti de tine si de tot ce inseamna fiinta ta. Vroiai sa fii acolo in film. Micile momente intre Hazel Grace si Augustus “Gus” Waters care ar putea parea neimportante pentru altii dar nu pentru noi, au fost asa de bine puse in scena.

images (1)
Dupa ce se termina filmul nu stii ce sa faci cu viata ta. Te trezesti si te uiti in jur si te intrebi ce naiba faci acum. Si-ti dai seama ca hell, viata ta nu mai e ca inainte. Si-ncerci sa traiesti fiecare zi la maxim, ca si Augustus ar fi facut-o, dar nu a putut.
Scena cu trofeele… god, cat am ras! Isaac, I love you. Even if you’re blind. Scena cu sarutul. god, cat am plans! Augustus, I love you. Even naked. Drama cu comedie. Ce combinatie geniala!
Ideea e ca daca ceva va retine sa va duceti sa il vedeti… sa stii ca pierdeti o multime. god Ce film bun! Cred ca producatorii au reusit intr-adevar sa surprinda esenta si atmosfera cartii lui John. Sunt asa de entuziasmata pentru celelalte ecranizari ale lui! I can’t even calm down! Film de Oscar, in my opinion.
The fault in our stars. Go see it. Now.
Rate: Ce? Stele? “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”  a spus cineva o data. Asa si cu filmul asta. Nu-i poti da un anumit numar de stele, petru ca, oricat de mult i-ai da, simti ca il discriminezi.

One thought on “Movie review: “The fault in our Stars” (2014)

  1. Eu am inceput sa plang de la scena cu Isac vs trofeu, de fapt radeam si plangeam in acelasi timp :)) Nici eu nu sunt genul care sa planga la filme, carti etc, dar God, John Green m’a schimbat! Abia mi’am revenit dupa film (si l’am vazut de pe 14) si vreau sa il mai vad o data, de doua ori, de oricate ori se poate.

    Like

Leave a Reply

