“Well hello everyone! My name is…”


Tyker Oakley.

Pentru ca despre carti si filme am tot vorbit zilele astea, azi vreau sa vorbim despre ceva (sau cineva) mai diferit.

V-ati prins deja, banuiesc, ca e vorba despre Tyler Oakley.

descărcare (3)

Probabil ca multi dintre voi il stiati pe Tyler Oakley inainte de a-l descoperi eu. Sincera sa fiu, stiam de mult de el, dar credeam ca e un foarte bun blogger pe Tumblr. Apoi am vazut, din intamplare, un videoclip cu el pe YouTube.

Am ramas cu gura cascata.

Chiar nu ma asteptam.

Tyler Oakley este, probabil, cel mai talentat vlogger pe care il urmaresc. Naturaletea pe care o are in fata camerei si felul in care vorbeste nu are cum sa nu te faca sa vrei sa vezi si urmatorul clip, si urmatorul, si tot asa. Pentru Tyler nu exista trac in fata camere. Sau daca exista, nu o arata. Orice s-ar intampla in afara spatiului de filmat, nu se vede. Cert e ca Tyler stie ce face si asta se vede.

De cele mai multe ori, Tyler vorbeste despre diferite aspecte ale vieti, raspunde la intrebarile fanilor si face videoclip-uri cu evenimente importante din viata lui. Dar intotdeauna are grija sa lase un mesaj important fanilor.

Cred ca Tyler este important pentru adolescenti, pentru ca abordeaza subiecte importante si, fiind trecut de perioada asta, stie despre ce vorbeste si stie sa dea un sfat bun. Felul lui nebunatic  de a vorbi despre acel ceva si usoara senzatie ca n-a trecut inca de anii adolescentei ii face pe fanii lui sa se simta mai aproape de el si astfel, ii urmeaza sfatul.

In cele cateva zile in care l-am urmarit pe Tyler, toate proiectele in care s-a implicat. Am citit, de asemenea, si multe dintre mesajele pe care fanii i le-au lasat pe YouTube sau Tumblr. Si trebuie sa va spun, Tyler chiar isi ajuta fanii.

Un alt lucru care imi place la Tyler e faptul ca nu exista bariere pentru el. E deschis in totalitate, iar faptul ca a recunoscut ca are o orientare sexuala diferita, a castigat increderea multor oameni.

Cel putin, mi-a castigat-o mie foarte repede.

Daca nu aveti ce face si aveti chef de ceva diferit, uitati-ca la Tyler. Merita. E amuzant, destept si foarte natural. Sunt sigura ca vara asta voi avea timp sa ma uit la toate videoclipurile lui. Tocmai mi-ai gasit un nou motiv de a fangirl-ui. 🙂

Asta e, probabil, videoclipul meu preferat de pana acum:

Oh, si asta…

Ca veni vorba de vlogging. De vreo cateva saptamani ma tot gandesc daca ar trebui sau nu sa ma apuc de vlogging. Sau sa ma reapuc. Ce spuneti, v-ar placea asta?

 

2 thoughts on ““Well hello everyone! My name is…”

Leave a Reply

