Concurs: Scrie pe blog!


Cei care urmaresc pagina de Facebook a blogului stiu deja ca de ieri va pregatesc un concurs mai special.

Ideea acestui concurs a venit… hm, sincera sa fiu, a venit din senin. Pur si simplu ma gandeam la ce carte sa dau la urmatorul concurs, apoi mi-a venit ideea concursului. Si mi s-a parut asa de buna, incat a trebuit sa o pun in “aplicare” urmatoarea zi. 🙂

Ok, cred ca vreti sa aflati despre ce este vorba.

Nu cred ca va intereseaza regulile, cat mai mult premiul.

Premiul este ceea ce face concursul asta atat de special. Daca decideti sa va inscrieti si castigati, veti avea sansa sa scrieti un articol pe blogul Bianca2b. Dap. Orice vreti voi. O recenzie la o carte, sau la un film, sau un articol pe care v-ati dorit intotdeauna sa il scrieti. Orice va trece prin minte. Deci, premiul e un guest post pe blog.

Cum va functiona? Simplu. Voi castigati. Aveti timp 10 zile sa scrieti articolul/recenzia. Mi-o trimiteti pe e-mail. Iar eu o postez, cu specificarea ca nu eu sunt autoarea postului, ci castigatorul acestui concurs. Adica, toate laudele pentru articolul respectiv vor fi pentru voi. Atentie! Articolul trebuie sa fie decent, si scris corect din punct de vedere gramatical.

Easy peasy.

Regulamentul concursului:

Pentru a participa la concurs, trebuie sa imi scrieti un comentariu in care sa imi spuneti de ce ati vrea sa scrieti pe blog. 

Again, easy peasy.

Castigatorul va fi ales in mod aleatoriu, ca sa nu credeti ca aleg pe cineva care ma flateaza sau lauda blogul.

Durata concursului:

3/7/2014 – 11/7/2014

Castigatorul va fi anuntat pe data de 12 Iulie.

Premiul vi l-am spus, regulamentul il stiti, durata o stiti… tot ce va mai ramane sa faceti este sa participati.

Sper sa va incante premiul. Mie mi s-a parut o idee buna si mi-ar face o mare placere sa gazduiesc pe cineva pe blog, macar pentru un post. 🙂

4 thoughts on “Concurs: Scrie pe blog!

  1. Hmm, mă atrage ideea pentru că de ceva timp îmi doresc să scriu pe un blog detașat de al meu. Pentru că citesc destul de mult și recenzia pe care vreau să o scriu pe blogul tău va fi una foarte utilă pentru cititori. Plus că îmi vei aduce trafic :))

    Like

Leave a Reply

