Recomandarea saptamanii! (4)


Saptamana asta am o super recomandare pentru voi. Imediat ce am vazut respectivul “obiect”, am stiut ca trebuie sa vi-l recomand.

Numai ca nu e un obiect, ci un serial.

Un serial ce de-abia a aparut, dar deja face ravagii pe internet. S-au filmat cam 10 episoade si au aparut numai 2, dar va spun, daca se continuie in stilul asta, va ajunge departe!

Young and Hungry!

(Iar la vremea la care scriu postul asta, chiar imi ieste foame!)

descărcare (4)

Distributie:

Emily Osment Emily Osment
 Gabi Diamond (10 episodes, 2014)
Jonathan Sadowski Jonathan Sadowski
 Josh Kaminski (10 episodes, 2014)
Rex Lee Rex Lee
 Elliot Park (10 episodes, 2014)
Aimee Carrero Aimee Carrero
 Sofia Rodriguez (10 episodes, 2014)
Kym Whitley Kym Whitley
 Yolanda (10 episodes, 2014)
Mallory Jansen Mallory Jansen
 Caroline (6 episodes, 2014)

Distributia este deocamdata mica, dat fiind faptul ca s-au filmat numai 10 episoade, dar sunt extrem de bucuroasa ca Emily Osment si-a facut reaparitia in lume. In Hannah Montana am adorat-o si imi doream sa o mai vad si in altceva. Dorintele mi-au fost satisfacute! 🙂

Site-ul abc family descrie serialul:

In Young & Hungry, two worlds collide when Josh (Sadowski), a wealthy young tech entrepreneur, meets Gabi (Osment), a feisty young food blogger, looking to be his personal chef. 

Gabi is desperate for the job and must prove herself, mostly to Josh’s aide (Lee), who prefers a famous chef for the job. When Josh enlists Gabi to prepare a romantic meal for him and his girlfriend, the dinner goes awry and Gabi finds herself in a very awkward position. With the help of her best friend Sofia (Carrero) and Josh’s housekeeper (Whitley), Gabi turns a difficult situation into an opportunity for employment and maybe even love. 

Imi place tot la serialul asta. Este amuzant, captivant, diferit. E si foarte bine realizat, iar personajele sunt adorabile! Este perfect pentru vara! Sincera sa fiu, cand am aflat de serial, nu stiam daca vreau sa incep un alt serial, dar acum sunt atat de fericita ca am facut-o! E una serial perfect, din punctul meu de vedere! Pot spune ca m-am indragostit de el, dupa doar 2 episoade. Si ugh, sa astept o saptamana pentru un episod e tortura curata!

Singura mea nemultumire e durata episoadelor. Fiecare episod dureaza cam 21 de minute. Nici nu ma obsinuiesc bine cu serialul ca se si termina. Bine, asta ar de-a face cu faptul ca pur si simplu ador serialul si as vreas a dureze cat mai mult.

“Young and Hungry” e genul de serial care te face sa razi si care iti da o senzatie de familiaritate. Te regaesti in personaje si in aventurile lor si ai vrea sa fii acolo. Dupa ce termini un episod vrei sa il iei de la capat si sa te mai uiti o data, sa mai razi la prostiile pe care le face Gabi si la replicile lui Josh.

Neaparat, trebuie sa il vedeti!!

2 thoughts on “Recomandarea saptamanii! (4)

  1. M-am uitat la primele două episoade şi mi s-au părute amuzante! 😀 Chiar mi s-au părut scurte cu toate că aveau 23 de minute. Sper să nu fie anulat serialul! 😀

    Like

Leave a Reply

