#BookBoyfriend (3)


Nu-i asa ca va era dor de un post de genul asta? Haideti, fetelor, stiu ca zambiti nerabdatoare acum. 🙂

Dupa cum probabil ca stiti (asta da urmariti pagina de Facebook a blogului ) zilele astea sunt obsedata de “Pretty little liars”. Am urmarit intreg sezonul 3 in vreo 4 zile si am vazut vreo 14 episoade din al patrulea sezon in 2 zile. Tineti cont ca citesc, invat la rusa si studiez mai toata ziua, deci e o performanta. :))

De ce-mi place PLL? Ei, ar fi mai multe motive, dar unul dintre ele sigur e Ezra Fitz. Si Caleb Rivers. Si Wren. Da, cu siguranta Wren. Preferatul meu e Caleb, dar pentru ca nu e in carti, voi vorbi despre Ezra.

Ezra… *sigh’*

Ezra_Fitz

Cum poti sa nu-l iubesti? Ezra e… Ezra! E destept, amuzant, protectiv si suportiv si, pe de-asupra, mai si citeste! Sa nu mai vorbim de latura lui romantica si de felul in care vorbeste. Oh, si faptul ca citeste clasici si mai si citeaza din ei? Ce altceva ne putem dori de la un Book Boyfriend?

ezra_fitz-851x315

Faptul ca e profesor de engleza ii da un aer si mai atractiv. Ce? Aria can relate! Nu-mi spuneti ca nu am dreptate, pentru ca stiti cao am.

Singura problema e ca… Ce naiba, Ezra?! Tocmai am vazut episodul ala super scary din sezonul 4 si sunt socata! Dar sunt sigura ca Ezra are un motiv bun, pentru ca pur si simplu nu inteleg de ce ar face asa ceva.

Orice ar fi, Ezra e noul meu Book Boyfriend. Adica, cum poti sa nu adori o asa fiinta?!

descărcare (6)

Ok, trebuie neaparat sa citesc cartile! Am citit numai 2 dintre ele si vreau sa imi iau toata seria, in Engleza. Cand ma gandesc ca sta acolo, in raft, la biblioteca si nimeni nu se atinge de ele. Sper sa nu se atinga nimeni de ele pana reusesc eu sa mi le iau pe toate.

So yeah, Ezra’s my new book boyfriend! Tipul e perfect! Si frumusel in draci, pe deasupra! Ce mai vreti? Are fata asta e caine ploat si tot ce rei sa faci e sa il consolezi. 😀

descărcare (5)

4 thoughts on “#BookBoyfriend (3)

  1. Așa am fost și eu obsedată de TVD , am urmărit 6 sezoane în o săptămână jumate. Unele chestii ne relaxează și încântă foarte tare. 😀

    Like

Leave a Reply

