Muzica clasica (14)


Uf, ce vreme! De dimineata de la 5 ploua. A inceput cu o furtuna de m-a trezit din somnul meu de urs (dorm atat de adanc incat am impresia ca hibernez in fiecare seara) si acum ploua mocaneste. E bine, totusi, ca se mai racoreste. Imi place vreme asta, din doua motive: pot sa citesc si pot sa studiez.

Vremea asta e numai buna pentru o carte buna (daca stati pe-aproape veti vedea ce citesc) si multa muzica. Si un ceai, cu siguranta un ceai!

E tare placut sa studiez pe ploaie. E mai liniste si mi racoare. Pe mine ma ajuta sa intru in starea necesara si sa imi imaginez ce trebuie pentru fiecare piesa. Vremea asta e numai buna de studiat Brahms.

Ceea ce am sa si studiez dupa-amiaza. Asta daca vad partitura pentru ca, surpriza! In timp ce ma uitam la finala Cupei (Am tinut cu Argentina si e inca un subiect dureros, asa ca mai bine nu discutam inca.) mi s-au rupt ochelarii. Din nou! Acum astept sa ii iau de la reparat.

Dar mai bine mai scurtez vorbitul si va las sa ascultati una dintre cele mai frumoase piese pe care le-am studiat vreodata: Sonata nr. 3 de Brahms, sub interpretarea maestrului David Oistrakh.

 

Voi ce mai faceti? 🙂
 

Leave a Reply

