Castigatorul concursului “Scrie pe blog”!


A venit vremea sa anunt castigatorul concursului ‘Scrie pe blog‘. Dar mai intai, vreau sa spun cat de dezamagita sunt de faptul ca s-au inscris numai doua persoane. Ma asteptam ca lumea sa primeasca acest concurs cu mai mult entuziasm, pentru ca e ceva diferit, dar nu a fost asa. Am observat ca daca concursurile nu dau carti, sunt degeaba. Asta e, de acum incolo voi ramane la concursurile clasice.

Trecand peste… castigatorul a fost ales prin random.org. Oricum, cat de greu ar fi putut sa-mi fie sa aleg un castigator din doi participanti?

Castigatorul e…

Diana!

(“Hmm, mă atrage ideea pentru că de ceva timp îmi doresc să scriu pe un blog detașat de al meu. Pentru că citesc destul de mult și recenzia pe care vreau să o scriu pe blogul tău va fi una foarte utilă pentru cititori. Plus că îmi vei aduce trafic :))”)

Felicitari!

Astept postarea ta pe adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 10 zile. Rog, insa, ca postul sa fie scris in Word si atasat in e-mail. 🙂

2 thoughts on “Castigatorul concursului “Scrie pe blog”!

Leave a Reply

