Shades of cool


Despre Lana del Rey am mai vorbit, dar niciodata nu am vorbit de ea ca si de cantareata mea favorita. Ei bine, astazi o voi face.

O stiam pe Lana inca de cand s-a lansat, dar niciodata nu i-am dat atentia pe care i-am dat-o acum cateva zile. Aveam pe telefon numai 2 melodii de-ale ei: ‘Blue Jeans’ si ‘Dark Paradise’. In schimb, mereu mi-a placut de ea ca si persoana. Are un aer de mister si de tragedie care mi-a placut intotdeauna. Imi place stilul ei, pentru ca e foarte eleganta, si e  extrem de frumoasa!    Asta m-a impins sa caut mai multe despre ea. Lana m-a cucerit instantaneu, pentru ca e desteapta si misterioasa, dar tristetea din ea e evidenta si ii da un aer si mai interesant. Ea nu spune multe, dar muzica ei da!

Dupa ce am aflat o mica parte din povestea ei de viata si am urmarit cateva interviuri cu ea, am dat peste noul ei album “Ultraviolence”. Si OMG! A fost dragoste la prima vedere. Am adorat si ador albumul si il ascult in continuu.

Dupa albumul asta, am cautat si alte melodii ale Lanei si am gasit o multime care imi plac. Pot spune ca Lana a devenit cantareata mea preferata, iar muzica ei e o adevarata inspiratie pentru mine!

Imi plac, in primul rand, versurile, care mi se potrivesc si care, mai presus de toate, sunt superbe! Ador felul in care Lana isi spune povestea si sentimentele prin versurile ei! Melodiile ei sunt linistite si te fac sa visezi. Vreau sa imi cumpar albumele ei cat mai repede!

Binenteles, am si cateva melodii preferate, pe care le puteti asculta mai jos.



Ok, gata, trebuie sa ma opresc, ca altfel va las tot albumul. 😀

 

Leave a Reply

