If I stay – New Trailer!


Am avut parte de o surpriza imensa in dimineata asta cand in Newsfeed mi-a aparut noul trailer pentru ecranizarea cartii “If I stay”. Stiam ca trebuie sa apara un trailer nou zilele astea, dar nu stiam ca azi. Cu toata nebunia din ultimele zile si dupa ce m-am trezit azi la 12, nici nu mai stiam cum ma cheama.

Al doilea trailer este chiar mai bun decat primul. E foarte emotionant si te face sa vrei sa vezi filmul imediat! Dar oh, cand ma este pana in Octombrie, cand apare in Grecia!

Actorii (in afara fatului ca Jamie Barkley e frumusel tare!) mi se par foarte bine alesi. Sunt taaare curioasa ce scene vor pastra si cum va fi filmul in total.

Vizionati noul trailer si pregatiti-va pentru multe emotii!

Uitandu-ma la trailer-ul asta, mi-am pus problema ce as face daca as fi in situatia Miei. Raspunsul e usor pentru mine si intotdeauna va fi: as alege sa traiesc, pentru ca sunt prea egoista sa renunt la viata mea, la senzatia de a avea o vioara in mana sau la tot ce inseamna viata. Imi place viata, oricat de nebuna ar fi ea si nu as renunta la ea, oricum ar fi!

Voi ce hotarare ati lua?

Leave a Reply

