Concurs: Ia o carte in vacanta!


Suntem la mijlocul lunii Iulie. Ne-au mai ramas aproximativ doua luni de vacanta, iar cei mai multi dintre noi se pregatesc sa plece in vacanta, fie la mare, fie la munte sau intr-o tara straina. Oriunde v-ati duce, trebuie neaparat sa va luati o carte in valiza. Ei, binenteles, minim una. Iar daca ati fost deja in vacanta, treceti peste melancolia de dupa cu o carte.

Cu ajutorul librariei online Libris.ro ( librarie ce va ofera o gama larga de carti online) va pot ajuta sa mai luati inca o carte cu voi in vacanta! Multumesc pentru ajutor!

Okay, concursul e foarte simplu. Dar cred ca mai curiosi sunteti de premiu, nu? 🙂

Daca participati la acest concurs, puteti castiga un  voucher in valoarea de 40 de lei! Cu acest voucher va puteti cumpara orice carte vreti, dar care sa aiba valoare de 40 de lei.

Regulamentul concursului:

Pentru a participa la acest concurs, trebuie sa indepliniti o sarcina foarte simpla. Pentru ca tot e vara si vorbim sau ne gandim la vacante, vreau sa imi rasundeti intr-un comentariu la urmatoarea intrebare:

“Cum va imaginati voi vacanta perfecta?”

Intotdeauna am adorat vacantele si daca anul asta nu ma duc intr-una, vreau sa aud ce inseamna o vacanta perfecta pentru cititorii mei cei dragi.

Durata concursului: 

24 Iulie – 5 August

Castigatorul (care va fi ales prin random.org ) va fi ales si anuntat pe 6 August.

Cerinta o stiti, durata o stiti, premiul il stiti. Tot ce va mai ramane e sa participati!

Mult succes tuturor!

39 thoughts on “Concurs: Ia o carte in vacanta!

  1. Vacanta perfecta? La munte, intr-o camera care sa aiba vedere spre un peisaj mirific unde pot citi in liniste si sa beau o cafea minunata !

    Like

  2. Nu sunt mare fan al marii deci, eu as merge la munte. O cabana micuta undeva intr-o zona linistita. In mijlocul naturii. Un loc in care sa ma pot plimba si respira aer curat si unde sa pot gandi in liniste. Acela este locul perfect pentru mine.

    Like

  3. Perfecțiunea este o ilizie către care aspirăm majoritatea dintre noi, însă eu nu cred în ea. O vacanță ideală, să spun așa, pentru mine ar începe în momentul în care m-aș urma în primul tren care duce la mare. Călătoria cu trenul mă relaxeală, mă liniștește și mă face să mă simt al naibii de bine.
    Apoi aș ajunge la mare, mi-aș petrece diminețile fotografiind răsăritul soarelui după care m-aș avântura în lecturarea unei cărți, ascultând încă dulcele sunet al valurilor. Apoi m-aș arunca în brațele valurilor și aș rămâne acolo o vreme să mă joc cu ele.
    Aș face seara plimbări pe malul mării, poate aș merge și la vreun concert pe plajă și aș lega prietenii.
    Cam așa mi-aș imagina o vacanță pe cinste.

    Like

  4. La mare, pe o insula eventual. Curat, caldut, relaxant, cu el langa mine, cu muzica, poate, cu mancare sanatoasa, smoothies si salate, bronz si plimbari lejere.

    Like

  5. Undeva unde este cald dar si linistit poate cu ceva muzica, carti bune si mancare buna. Poate ca as incerca cateva sporturi care se practica vara…dar sincer m-as multumi si cu o mica excursie la munte….

    Like

  6. Eu trăiesc deja vacanța perfectă. După un prim an greu la facultate, 2 sesiuni nu ușoare, acum sunt acasă lângă cei dragi. Recuperez serialele, citesc și scriu, iar seara ies cu prietenii. Nu vreau mai mult de atât. 🙂

    Like

  7. Eu imi imaginez vacanta perfecta alaturi de iubitul meu, pe o insula exotica, pustie, unde sa am la dispozitia mea, zi de zi, noapte de noapte, natura si casuta de vacanta in care stam.

    Like

  8. Vacanta perfecta ar fi pe o plaja in Hawaii. Cu siguranta ca as avea si o carte cu mine, nu ca as merge acolo, dar mi-as dorii. Poate cu familia si cativa prieteni.

    Like

  9. Vacanta perfecta pentru mine ar fii o vacanta impreuna cu persoanele dragi mie, la mare, undeva nu foarte aglomerat, unde sa ne putem bucura in liniste de natura, sa inotam, sa facem scufundari si bineinteles, sa mancam preparate traditionale zonei. Mi-ar placea sa ajung in Grecia anul acesta cu logodnicul meu. O vara frumoasa iti doresc si multumim pentru concurs !

    Like

  10. Vara mea este perfectă. Citesc, mă uit la filme, recuperez cu serialele începute în timpul anului, mănânc, scriu recenzii. Vară perfectă, în care mă pot relaxa. Mulțumim pentru concurs, Bianca! 🙂

    Like

  11. Pentru mine o vacanta perfecta ar fi pe o plaja exotica, unde domina linistea pentru ca eu sa pot savura letura intr-o deosebita placere.

    Like

  12. Vacanta perfecta pentru mine…hmm…Cred ca mi-as lua prietenii, cateva carticele de companie si as pleca unde vad cu ochii. N-as lasa niciun coltisor neexplorat. 🙂

    Like

  13. Vacanța perfectă…hm, două cuvinte simple, dar, în același timp, destul de semnificative. Vacanța e sinonimul libertății, fără școală, reguli, uniforme, teme etc. Libertatea e cel mai frumos sentiment, iar, pentru mine, o vacanță fără libertate nu ar mai fi o vacanță. Vacanța perfectă ar începe din momentul în care aș auzi cântecul pescărușilor, valurile mării, și sunetul chitarei undeva, lângă un foc de tabără într-o noapte înstelată. Ea ar continua în timp ce aș citi o carte, două, trei, patru….pe plajă sau undeva în natură. Iubesc atmosfera de la mare, dar o ador pe cea de la munte. Așa că, vacanța mea ar fi perfectă dacă aș ajunge să văd și frumoasele peisaje din munții României. Și, tot vorbind de asta, n-ar strica nici o plimbare prin țară, deoarece chiar avem peisaje care te lasă mut :D. Ei, o vacanță nu foarte complicată, dar perfectă pentru gusturile mele ar fi aceasta.

    Like

  14. O vacanta perfecta nu este neaparat reprezentata de munte sau mare, o vacanta perfecta poate fi peste tot, atunci cand pleci cu prietenii departe de casa de capul tau, si te plimbi descoperi locuri noi, poti cumpara cate carti vrei(depinde de banii pe care ii ai) fara sa te bata mama la cap ca ai cheltuit iar o suma foarte mare pe ele, stand pana tarziu si povestind.. O vacanta perfecta este aceea pe care nu o vei uita si pe care o poti povesti de fiecare data cu placere.

    Like

  15. O vacanta perfecta este perfecta doar daca ai persoanele dragi langa tine.Cand ma gandesc la vacanta perfecta imi imaginez o plaja pustie, eu pe un sezlong aproape de mare, o carte langa mine, un pahar de bautura in mana(fara alcool) si un zambet larg pe fata. Alaturi :familia si prietenii.

    Like

  16. In primul rand o vacanta ma duce cu gandul la o noua calatorie. Daca as putea, as merge intr-un loc diferit in fiecare vacanta,dar locul ideal ar arata precum o insula-departe de oameni rautaciosi, barfe, scandaluri si toate necazurile desprinse din Cutia Pandorei. Apoi, mi-ar placea ca intr-o parte a insulei sa descopar o plaja, iar marea sa ma primeasca in intimitatea sa, si bineinteles de cealalta parte sa se ridice un munte mandru a carui racoare sa ma adaposteasca de arsita.
    Si cel mai important, de nelipsit ar fi un ghiozdanel de drumetii pe care sa-l deschid cu nerabdare si sa gasesc in el o carte pe care doream de mult s-o citesc, un mp3 cu melodiile preferate si un aparat foto pentru a imortaliza acel moment placut.
    Ce am incercat sa descriu mai sus nu se incadreaza intocmai la o vacanta normala, dar ai folosit cuvintele ”imaginati” si ”perfecta”, iar eu m-am conformat. 😀

    Like

  17. Vacanta perfecta? Undeva la munte, intr-un balansoar cu o carte in mana. Eventual sa se auda susurul unui rau si celelalte sunete specifice muntelui. Nimic mai mult.

    Like

  18. Vacanta perfecta este, in primul rand, un nou rasarit de soare….doar ca de data aceasta este alaturi de cei dragi…Pentru mine vacanta perfecta este o oaza de relaxare, de bucurie, de frumuete…poate si miraje alaturi de cei cu adevarat dragi mie.Va doresc o vacanta perfecta,asa cum va doriti!

    Like

  19. Vacanta perfecta pentru ar fi la mare, unde sa imi petrec zilele pe plaja cu o carte in mana si seara sa ies in club cu prietenii. Sa stau toata ziua la soare si sa ascult catecul marii.

    Like

  20. Vacanta perfecta? Vacanta perfecta inseamna pentru mine sa ma aflu intr-o zona de munte, linistita, curata.. unde ma pot bucura de frumusetea naturii impreuna cu prietenii mei.

    Like

  21. Pentru mine, vacanta perfecta este la munte. Doar eu cu el, intr-o cabana la munte iarna, cu un semineu si ursul la geam :P. Imi place iarna la nebunie, iubesc mirosul ei si peisajele pe care le creaza. Deci pentru mine vacanta perfecta este in natura, intr-un loc retras si singuratic, departe de societate.

    Like

  22. De când mă ştiu, visul meu pentru o vacanţa perfectă (care s-ar putea extinde şi la o viaţă perfectă) include o casă pe malul mării, scăldată în soare şi mângâiată de briza mării şi zborul pescăruşilor, cu un balansoar pe terasă unde să pot citi în linişte cartea mea preferată şi o mansardă răcoroasă unde să mă retrag când doresc să scriu 🙂 Mulţumim pentru concurs 🙂

    Like

  23. Cand zic vacanta perfecta …ma gandesc la o plaja exotica si pustie, nisip fin sub picioare, valuri inspumate de culoare turcoaz, liniste desavarsita si … o carte buna.

    Like

Leave a Reply

