Currently reading… (52)


O rubrica extrem de draga mie si probabil cea mai populara de pe blog. Am postat in cadrul ei de 51 de ori, daca nu punem la socoteala si aceasta postare. Sunt sigura ca voi mai posta multa vreme in ea. 🙂

Huuuh… ce-am mai citit? Hm, nu prea multe, spre rusinea mea. Am fost ocupata, cu scrisul, cu studiatul si cu viata, in general. Stiti perioadele acelea cand tot ce vrei sa faci e sa stai sa te gandesti? Cam asa a fost weekend-ul asta pentru mine. N-am avut parte nici de cea mai captivanta lectura, asa ca saptamana asta a fost o mare pierdere de timp in privinta asta.

Dupa cum bine stiti, de ultima data de cand am postat in cadrul acestei rubrici am citit “Before I go to sleep” de SJ Watson. Daca nu ati citit-o inca… habar n-am ce mai asteptati! Oameni buni, cartea asta e geniala! Dar mai bine cititi recenzia.

11882305 (1)

In ziua in care am terminat “Before I go to sleep” a trebuit sa citesc cateva pagini dintr-o alta carte pentru a putea sa ma duc la culcare linistita. Dupa lungi dezbateri, m-am hotarat sa incep “Code Name Verity” de Elizaebth Wein, ca si-asa statea in biblioteca de prea mult timp si vroiam sa o citesc de cam un an.

Eram atat de entuziasmata! Multa lumea mi-a recomandat-o si aveam asteptari uriase!

Surpriza surprizelor am avut-o cand mi-a luat o saptamana sa citesc 165 de pagini, iar dupa a 165-a pagina, a trebuit sa o las.

18043253

Nu zic ca nu e o carte buna. My god, inca de la prima pagina se vede ca e geniala! Dar sunt intr-o perioada in care nu pot sa ma ‘lipesc’ de cartile de genul asta. Din cele 165 de pagini nu am inteles nimic, eram extrem de confuza si enervata. Limbajul mi s-a parut greoi, dar imi place cum e povestita. Si tocmai pentru ca imi place cartea, nu am vrut sa stric lectura, asa ca am ales sa o las pentru o perioada in care voi fi in starea necesara sa o citesc. O voi lua de la capat atunci cand voi vrea si o voi citi cu mare atentie.

Pana atunci, am ales sa ma delectez cu Stephen King si a lui Carrie.

11740831

Acum vreo 3 ani am mai citit o carte de Stephen King, dar nu am terminat-o. Este vorba despre ‘Mobilul”, carte care mi-a placut si m-a inspaimantat extrem de mult!

Carrie e alta poveste. Am citit vreo 50 de pagini si my god! E superba! Imi place deja foarte mult! Imi place stilul lui King si povestea, iar pe Carrie o compotimesc. Abia astept sa intru mai adanc in poveste si sa descopar mai multe despre ea. Asta da carte captivanta!

Zilele astea voi urmari si filmul care e cu Ansel Elgort si Chloe Grace Moretz!

Voi ce cititi? Astept recomandarile voastre in comentarii! 🙂

Leave a Reply

