Leapsa: Summer in a bag of books


Nu-i asa ca trecuse prea mult timp fara o leapsa? Stiti cat de mult imi place lepsele (asa le zice, nu? :)) ), deci va puteti imagina cat de incantata am fost cand am primit o leapsa de la Diana, de pe blogul Dreams have wings . Sunt foarte incantata sa rezolv leapsa asta care, de altfel, e extrem de interesanta. Ok, sa incepem!

 

 

1. DRUMUL CĂTRE MARE : O carte pe care ai așteptat mult timp să o citești

Hm…. nu e tocmai o carte, cat o serie. Vorbesc despre seria “Shatter me” de Tahereh Mafi. Am asteptat cam 2 ani sa o citesc, iar cand am facut-o… omg!

2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața

10550927_914327971943552_6647464510378197059_n

“Inainte sa adorm” de SJ Watson. Nu am patit in viata mea asa ceva, sa nu pot sa las o carte din mana, pur si simplu!

3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea

“Mare Tranquillitatis” de Katja Millay. My god, ce carte!! Am stat pana la 5 sa o citesc! O carte ce imi va ramane mereu in inima, pe care trebuie sa o recitesc cat se poate de repede!

4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o

“Tears of Tess” de Pepper Winters. Cartea asta imi va ramane mereu in minte, asa de buna e!

5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută

“Hotel Transylvania” de  Chelsea Quinn Yarbro. Cea mai plictisitoare, mai stupida, anosta si fara actiune carte! Nici nu stiu de ce mi-am pierdut timpul cu ea!

6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție

10478190_893131110729905_317811125926842232_n

“Sub aceeasi stea” de John Green, fireste. Mai trebuie sa va spun cat de mult mi-a placut? /:)

7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu

Ar fi cateva. “One day” de David Nicholls. Desi mi-a placut extraordinar de mult, mi-a luat mult sa o citesc. E un pic greoaie si da multe detalii inutile.

8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară

“Creatura” de Nely Cab ar fi una. E al naibii de captivanta si e si o lectura usoara!

9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta

In afara de cartile lui John Green, cu siguranta “Virtuosity” de Jessica Martinez si “Mare Tranquillitatis” de Katja Millay. Ambele m-au invatat ceva si ambele sunt printre cartile mele preferate.

10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede

“Daca as ramane” de Gayle Forman. Vreau sa o recitesc pana apare filmul, pentru ca mi-a placut la nebunie cand am citit-o!

Cam astea sunt cartile mele pentru aceasta leapsa. Acum, trebuie s-o dau mai departe, nu? Okay!

Leapsa merge mai departe la ClaudiuClarissa, Rox si The search for something more.

 

2 thoughts on “Leapsa: Summer in a bag of books

Leave a Reply

