Concurs: Sweet Sixteen!


De vreme ce maine (adica pe 5 August)  implinesc 16 ani si cum vreau sa pastrez traditia de a va oferi un concurs in fiecare an, am un super concurs pentru voi cu super premii! Siii pentru ca varsta de 16 ani  mi se pare o varsta importanta si pentru ca ma smt generoasa, iar voi sunteti prietenii mi cei mai buni, voi da nici mai mult, nici mai putin de 4 carti! Yup, that’s right!

Curiosi, curiosi??? /:)

Ei, hai sa nu va mai chinui. Premiile sunt:

Intreaga serie “Wolves of Mercy Falls” de Maggie Stiefvater (in engleza, in paperback)

descărcare (14)

Cartea “The perks of being  a Wallflower” (in engleza, in paperhack)

images (4)

Suna bine? Un fericit castigator va primi toate aceste carti SI un cadou surpriza!

Regulament:

Pentru a participa la acest concurs, trebuie sa dati share acestui concurs pe Facebook/Twitter/tumblr/blogul personal si sa imi lasati link-ul intr-un comentariu si sa raspundeti printr-un comentariu aici la aceasta intrebare:

“Care este varsta voastra favorita?”

Vedeti, e simplu!

Durata concursului: 4/8/2014 – 11/8/2014

Castigatorul (care va fi ales prin random.org) va fi anuntat pe data de 12.

Vreau sa mentionez ca toate cartile voi noi. Dupa ce voi avea datele castigatorului le voi comanda prin Bookdepository si le voi trimite direct la castigator.

Sper ca va placea concursul. Va urez mult succes!

75 thoughts on “Concurs: Sweet Sixteen!

  1. Vârsta favorită, zici? Cred că undeva în jurul vârstei de nouă ani, când încă nu conștientizam ce se întâmplă cu adevărat în jurul meu și cât de brutală poate să fie realitatea. Mă agăț de vârsta aia pentru că atunci trăiam în universul meu îngust, de copil pe jumătate afon, care nu se izbise de tâmpitele reguli sociale și prejudecăți pe care astăzi le întâlnesc la tot pasul.
    Deci, da. Aia e vârsta mea preferată.

    Also, la mulți ani în avans! Să ai o carieră de succes și tot ce îți dorești tu de la viață! (știu că e clișeic, sec, dar altceva nu prea ai ce să le zici la oameni în astfel de circumstanțe! :)) )

    ps: Menționează ca la cei care dau share pe Facebook să seteze opțiunea de „public” la postare, că altfel, dacă-s private, nu o să le vezi share-urile! :p

    Like

      1. Opss….Need to change my glasses :-b
        Cred ca cel mai mult mi-a placut cand am avut 17 ani.In acea perioada am descoperit fotografia si am primit primul meu aparat DSLR.

        Like

  2. Acum 2 ani, verișoara mea mi-a spus că vârsta de 16 ani arată frumos. Într-adevăr, arăta frumos. Și cea de 17, la fel. Dar n-am să aleg vârsta aceasta, ci pe cea de acum. Vârsta de 18 ani. Nu e roz. Am îmbătrânit prematur anul acesta. Dar am avut parte de cele mai frumoase momente, de cele mai intense emoții. Am terminat liceul, m-am despărțit de colegi, am avut banchetul, am luat bacalaureatul, am intrat la facultate. N-o să spun că mi-a fost greu, dar nici n-o să spun că mi-a fost ușor. Este o vârsta memorabilă, pentru că s-au întâmplat atâtea în acest an care încă nu s-a terminat. Încă mai am surprize rezervate, știu asta. Vârsta de 18 ani mi-a pregătit multe amintiri pe care le-am făcut sau urmează să le fac, tocmai de aceea este preferata mea.

    Mulțumim pentru concurs Bianca! Bucură-te de viață și de tot ceea ce are să îți ofere! La mulți ani Bianca2b!

    Like

  3. Hmm, sa o luam cu inceputul, nu? Share-uri: https://twitter.com/Adry_1310/status/496354388307607553 ; https://www.facebook.com/adry.theo/posts/708879455872503

    Varsta preferata? Asta e noua :)) Hmm, desi in octombrie fac 20 de ani, varsta mea preferata este de 5 ani. Mi-a placut ca eram mica si nu aveam nicio grija. Copilaria chiar e de aur si in momentul in care trece chiar iti vine sa plangi. :))

    Super sweet 16, m’a sweet gurl :* La multi ani, multa sanatate si foarte multa fericire iti doresc :*

    Like

  4. Cred ca asta e o intrebare la care poti raspunde cand esti mai in varsta si ai o viziune mai de ansamblu. Dar ca sa iti dau, totusi, un raspuns, varsta mea preferata e prezentul.

    Like

  5. in primul rand la multi ani 🙂 sa fi fericita si yadda, yadda.

    am postat acilea pe tumblr: http://themomentyoudie.tumblr.com/post/93810880501/giveaway .

    varsta mea preferata nu exista. consider ca imi place orice varsta atata timp cat ma simt bine. e frumos cand ai intre 15 si 19 ani pentru ca esti la liceu si te distrezi ca lumea, e nasol cand ai 19 ani ca dai bacul dar dupa scapi si te duci la facultate, unde depinde daca te distrezi sau nu.. banuiesc ca o sa fie misto la 24 de ani pentru ca o sa ies din facultate si… o sa am alte probleme :D.

    Like

  6. La multi ani !
    linkul : https://www.facebook.com/robert.tufanoiu/posts/575135059262391
    Cred ca toata lumea e de aceeasi parere cu mine ca cea mai frumoasa perioada a vietii e copilaria . Nu stiu sa zic un numar exact de ani , intre 4-12 ani poate , noi inca mai suntem copii in viziunile adultilor deci nu e prea usor sa poti fixa un nr. de ani 🙂 . Cui nu ii place atunci cand iti citeste mama povesti , cand te urci in copaci , cand te joci cu copiii din vecini cu mingea afara , cand vii acasa cu julituri si parintii te mustreaza ,cand mananci toate dulciurile pe care Mosu’ le-a lasat in ghetute , cand vrei sa te intorci de la scoala/gradinita acasa ca sa te joci sau sa te uiti la desene .
    Ei bine asta este varsta mea favorita , sper ca ti-a placut comentariul meu , la multi ani inca odata ! 🙂

    Like

  7. https://www.facebook.com/mihai.meil

    Cu siguranta cea mai frumoasa varsta este cea de 20 de ani,cea pe care o am acum.Era un vers de la Voltaj care spunea “Tanar vreau mereu sa fiu,sa traiesc asa cum stiu ca la 20 de ani,fara griji si fara bani”.Exact asa e si cu mine.Ehe,ce bine ar fi fost sa raman asa mereu…

    Like

  8. Ei bine,cred ca pentru varsta mea favorita am doua varianet de raspuns.Prima cred ca ar fi 7 sau 8 ani,pentru ca perioada aceea a fost cu adevarat frumoasa,lipsita de griji si rautati ,presarata cu amintiri frumoase…poate cele mai frumoase si sincere de pana acum.O alta varianta de raspuns ,una mai optimista dupa parerea mea , este varsta de 19 ani,la care inca nu am ajuns.De aceasta varsta ma despart in jur de 13 luni .Sunt foarte nerabdatoare sa ajung la varsta asta pentru ca odata ce voi avea 19 ani voi sti exact cum va arata o parte din viitorul meu(facultate,orasul in care voi locuii pentru urmatorii 4 sau 5 ani ) si odata cu ea va sosi si un sentiment de usurare care probabil va fi bine meritat dupa un an haotic ,cum se anunta acesta pentru mine.

    Like

  9. Varsta favorita … 17 ani-ultimul an de libertate deplină…ultimul an in care te mai poti considera copil.
    „La mulți ani!” in avans
    Multumesc pentru sansa de a participa la acest concurs. M-as bucura nespus de mult daca random org mi-ar alege numele intrucat cartile oferite ma atrag.

    Like

  10. Grea intrebare. Oscilez intr sapte ani pentru ca nu insepusem scoala si 18 pentru ca am realizat ceva care m-a facut fericita.

    Like


  11. Cat despre varsta…hmm,probabil 17. De ce? Pentru ca se spune ca de la varsta de 18 ani incep responsabilitatile si esti oarecum in stare sa iei decizii pe propria-ti raspundere, deci esti cam pe cont propriu. Sa fim seriosi-carnet de conducere-groaznic! :))
    La multi ani si desi e ciudat ca de ziua ta sa faci cadou altora si nu invers-cum ar fi normal- multumim! ^_^

    Like

  12. La multi ani!!!!!!!!!!!!!
    Varsta mea favorita a fost pentru mine la 19 ani deoarece m-am maritat cu o persoana minunata pe care o iubesc si in ziua de azi chiar daca au trecut aproape 21 de ani. Poate ca mi-ar fi placut mai mult intre 12 si 16 ani dar nu am avut o copilarie prea stralucita de care sa fiu incantata.

    Like

  13. La multi ani!! Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti si sa te bucuri de tot ceea ce este in jurul tau.
    Nu pot sa spun exact care este varsta mea preferata avand in vedere ca acum 2 luni pe 5 iunie am implinit 18 ani. Dar cred ca as spune ca intervalul de varsta care imi place este 16-pana cand voi muri, pentru ca cu varsta de 16 ani m-am simtit diferita si viata are parca o alta aroma si culoare.
    Am dat share pe facebook: https://www.facebook.com/simina.mone/posts/686015811464414

    Like


  14. In primul rand vreau sa iti urez un calduros la multi ani si toate visele sa ti se implineasca! Varsta mea favorita este 16 ani deoarece la putin timp dupa implinirea acestei varste am plecat intr-o tabara in Franta unde am avut ocazia sa cunosc adolescenti din toata lumea si sa leg prietenii frumoasa. De asemenea, am “poposit” in orase superbe de-a lungul drumului ca Viena, Stuttgart si am reusit sa imi implinesc un vis, acela de a vizita Londra si Parisul. La 16 ani am simtit si primii fiori ai dragostei care au fost al naibii de puternici si pentru mine a fost cel mai uimitor an din viata, pana in prezent (in prezent am 19 ani).

    Like

  15. Cel mai frumos an pe care l-am trait cred ca a fost la 14 ani. Luasem buletinul, ma simteam “mare”, devenind mai responsabila, dar ramanand tot un copil. E varsta la care nu ai griji(asta daca nu esti dat la scoala de la 6 ani, ca atunci ai examenul de a 8-a), dar esti destul de mare pentru a petrece mai mult timp cu prietenii.
    sper sa mearga linkul:
    https://m.facebook.com/?_rdr#!/story.php?story_fbid=921882744494799&id=100000192470360&ref=bookmark

    Like

  16. Omg! La multi ani!!! Leoaica!! Inca una de-a mea 😀

    Pai varsta mea preferata…varsta pe care o am acum, si maine si peste o saptamana, o luna, sau 20 de ani. Orice varsta e minunata in felul ei, daca stii sa o privesti. Dar ca sa aleg una, asa, pentru mine, acest ultim an (15 ani) – curand se termina varsta asta, dar a insemnat atat de multe schimbari si lucruri noi, atatia oameni care au intrat in viata mea, am avut contact cu lucruri minunate, cu oameni minunati, dar si cu altele care m-au facut sa sufar si cu oameni care m-au ranit. Cred ca e varsta la care am invatat sa traiesc, n-am sa uit niciodata acest an…

    Like


  17. Cand eram mic si ma jucam cu prietenii mei, mereu alegeam sa am 17 ani. Mi se parea varsta perfecta. Nici prea mare, nici prea mic. Pana sa implinesc 18 ani am tinut-o tot asa, dar acum am realizat ca nu exista o varsta preferata. Pe fiecare poti sa o faci mai buna ca cealalta, deci asta sta in mainile tale. Dar ca sa raspund la intrebare(bazandu-ma si pe ce am spus), aleg 18 ani.

    Like

  18. Pentru mine, cea mai frumoasa varsta e cea de 19 ani, undeva intre inocenta si maturitate, varsta la care crezi ca totul e posibil, in care banii sunt de cele mai multe ori inexistenti iar momentele mai vii si mai fermecatoare ca niciodata. E un an, de obicei plin de vise si realizari, si uneori si lacrimi, dar un an minunat.

    Like

    1. Data viitoare cand incerci sa participi de doua ori la un concurs, asigura-te ca o faci cu e-mail-uri diferite. Ah, si btw, pot sa iti aflu IP-ul, care e acelasi cu comentariul lui anamaria b. Merci.

      Like

  19. Varsta favorita cred ca a fost pe la 6 ani cand inca eram la gradinita si nu aveam alte griji in afara de a ma juca si a invata poezii ❤

    Like

  20. Vârsta mea favorită a fost când aveam 7 ani, când universul mi se părea încă o farfurie uriașă, nu știam ce-i aia moarte sau cu ce se mănâncă grijile și puteam să mă comport ca o nebună fără să fiu oprită din ceea ce făceam. Good times.

    Like

  21. Nu pot să spun că am o vârstă favorită, dar cele mai frumoase clipe le-am trăit la aniversarea mea de 17 ani, împreună cu cea mai bună prietenă – de neuitat. Într-un fel sau altul, nu vârsta în sine este favorită, ci clipele frumoase trăite atunci.

    Like

  22. Nu am o varsta favorita, ci o perioada din viata: copilaria. Copilaria este cea mai frumoasa perioada si nimic din ce urmeaza nu o poate egala.

    Like

  23. Nu sunt prea inaintata in varsta pentru a ma pronunta , dar totusi dupa parerea mea cea mai frumoasa varsta este cea de 14 ani , sau cel putin cea pe care eu am trait-o cel mai intens . La aceasta varsta devii un adolescent si ti se pare ca totul este posibil , iar lumea este roz .

    Like


  24. Varsta mea favorita este cea de 5 ani. Nu cred ca exista oameni mai fericiti decat copiii, mai lipsiti de griji si mai plini de viata. Imi amintesc ca atunci am invatat sa merg cu bicicleta si atunci apreciam mai mult fiecare lucru marunt.

    Like

Leave a Reply

