Castigatorul concursului “Ia o carte in vacanta”!


Cu parere de rau trebuie sa anunt ca unul dintre concursurile mele preferate s-a incheiat. Este vorba despre concursul “Ia o carte in vacanta” (concurs oferit de libraria online Libris.ro, unde puteti gasi si carti online). Toate comentariile voastre au fost frumoase si m-au dus cu gandul la vacante extraordinare. De-asta am si spus ca acesta este unul dintre concursurile mele preferate. Mi-a adus multe zambete si m-a facut sa ma gandesc la vacantele traite si la vacantele pe care vreau sa le traiesc.

Dar, din pacate, tot ce e frumos se termina. Oricat de mult mi-ar fi placut sa va trimit pe toti in vacanta cu o carte oferita de mine si de Libris, numai un norocos poate adauga inca o carte in biblioteca de pe urma acestui concurs. Si pentru ca sunt sigura ca deja va dati ochii peste cap de nerabdare (“De ce vorbeste atat?!”) voi trece la subiect.

Castigatorul voucher-ului de 40 de lei oferit de Libris.ro este….

Apy!

(“Vacanta perfecta ar fi pe o plaja in Hawaii. Cu siguranta ca as avea si o carte cu mine, nu ca as merge acolo, dar mi-as dorii. Poate cu familia si cativa prieteni.”)

Felicitari! Astept adresa ta de e-mail la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 2 zile. Daca nu o primesc in 2 zile, voi fi nevoita sa anunt un nou castigator. Sa speram ca nu voi fi nevoita.

Concursuri mai urmeaza, asa ca stati pe fir! 🙂

Multumesc mult librariei Libris.ro pentru ajutor!

3 thoughts on “Castigatorul concursului “Ia o carte in vacanta”!

Leave a Reply

