#BookBoyfriend (4)


Cei care mi-au citit recenzia la “Anna si sarutul frantuzesc” stiu care a fost personajul meu favorit: Etienne St. Clair. Ce nu stiti este crush-ul pe care l-am avut si pe care il am pe el.

image

St. Clair mi se pare unul dintre cele mai perfecte personaje despre care am citit vreodata. Si am citit multe carti cu personaje masculine care trebuiau sa fie perfecte, dar va spun sincer ca nici unul nu m-a cucerit ca si Etienne.

Inca de la prima scena m-a fermecat, prin ochii Annei. Anna a avut un mod de a-l descrie asa incat sa te indragostesti si tu de el. Chiar daca e o carte si nu un film – ideea mea e ca nu il putem vedea, deci nu putem sti daca e intr-adevar frumusel sau nu – n-ai cum sa nu te simti atrasa de el.

image

*Stati linistite, fetelor, Etienne nu fumeaza, dar in mintea mea arata exact ca si tipul asta.*

Bucle, ochi caprui de caine, stil, eleganta si caracteristici numai bune de iubit. Cam asa sta treaba cu Etienne. Ca sa nu mai vorbesc de aerul de baietas nefericit, din cauza tatalui lui. Oh da, si numele, Etienne, care-i genial! Ah, aproape ca am uitat de accentul englezesc! Si faptul ca vorbeste si frantuzeste!

Etienne e extraordinar de destept si foarte amuzant. M-a dat gata cu multe replici si lucruri pe care le-a spus. Imi placea extrem de mult cum vorbea cu Anna – puteai observa din vorbele lui ca o indragea tare mult.

Toate actiunile lui si lucrurile pe care le-a facut pentru Anna – chiar si micile lucruri – m-au facut sa ma topesc. Etienne e genul de prieten (prieten, nu iubit) protectiv, grijuliu, amuzant, care iti ridica spiritul oricand ai nevoie de asta si care incearca sa iti faca viata mai usoara. N-ai cum sa nu te indragostesti de el, oricat ai incerca. M-a dat pe spate cu felul in care se purta si vorbea cu Anna, dar cel mai mult mi-a placut ca era natural cu ea si se purta ca si cum ar fi fost cei mai buni prieteni, chiar si cand nu se cunosteau.

Spuneti si voi. Cum sa nu te indragostesti de un tip care iti face cadou un micut steag al Canadei ca sa nu te mai simti Americana printre francezi?

Sincer, Etienne mi s-a parut iubitul si prietenul perfect. E genul de personaj pe care chiar numai in carti il gasesti. N-am cum sa il descriu. Mai bine sa cititi cartea si sa vedeti singure si sunt sigura ca va veti indragosti nebuneste de el.

One thought on “#BookBoyfriend (4)

Leave a Reply

