Castigatorul concursului “Sweet Sixteen”!


Cu parere de rau trebuie sa spun ca tocmai s-a incheiat concursul meu favorit. Probabil cel mai de succes concurs pe are l-am organizat pana acum, concursul “Sweet Sixteen” mi-a adus multe zambete imense pe fata. Va multumesc enorm de mult pentru toate urarile si comentariile frumoase! M-am bucurat de fiecare comentariu si mi-a placut sa citesc parerile voastre despre care e cea mai frumoasa varsta. Daca sunteti curiosi, personal, cea mai frumoasa varsta de pana acum e asta, cea de 16 ani. Desi fiecare varsta are farmecul ei, asta imi place cel mai mult. M-am mai maturizat si incep sa pot face mai multe lucruri pe care mi-am dorit intotdeauna sa le fac. Varsta de 16 ani mi s-a parut intotdeauna un prag, pe care daca il trec, pot sa imi permit mai multe lucruri. Sincera sa fiu, nu mi-a placut niciodata sa fiu copil si nu imi doresc sa revin la anii aceia. Da, poate ca nu ai resbonsabilitati, dar ai o mie de restrictii. Depinzi de alticineva si nimeni nu te ia in serios. Sunt fericita ca in sfarsit cresc si mi se deschide viata in fata ochilor. 🙂

Hai ca v-am fiert destul. Castigatorul concursului “Sweet Sixteen” si ale celor 4 carti este….

Rebeca D.!

(“Varsta mea favorita e cea de 17. Acusi fac 18 si chiar daca-s incantata sa fiu majora in sfarsit, si 17 ani mi-au placut mult!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1405884199658443&id=100007106291773“)

Feliciari!

Astept un e-mail cu datele tale complete (nume+prenume, adresa completa+cod postal) in termen de 3 zile. Daca nu, voi fi nevoita sa anunt un nou castigator. 🙂

Voi stati pe-aproape. Mai urmeaza cateva concursuri pana la sfarsitul anului. 🙂

One thought on “Castigatorul concursului “Sweet Sixteen”!

Leave a Reply

