Recomandarea saptamanii (6)


Dupa ce acum doua saptamani am vazut ultimul episod din “Gossip girl” (lucrez inca la recenzie), am ramas cu doar doua seriale la care sunt la zi: “Young and Hungry” and “Pretty little liars”. Desigur ca situatia nu a putut ramane asa.

Acum o luna sau o luna jumatate stateam si citeam, iar mama se uita la “Castle”. Curioasa cum sunt si pentru ca mi-a zis cat de “tare e”, mi-am lasat cartea la o parte si m-am uitat si eu la un episod din sezonul 4. Apoi, m-am uitat la “House M.D.”, la care mama era la sezonul 2. Mi-au placut ambele tare mult si am continua sa ma uit. In fiecare seara, eu si mama ne uitam la un episod din “Castle” (neaparat!) si “House M.D.”. Nu am vazut inca primele sezoane, dar imediat ce termin episoadele care au aparut din “Castle”, ma voi uita si la primele sezoane.

M-am apucat si de “The Mentalist”, dar despre asta va voi vorbi alta data.

Asta este recomandarea saptamanii acesteia: genialul serial “Castle”.

MV5BMTU3MzA3MjY2N15BMl5BanBnXkFtZTcwNDE5MDQ0OA@@._V1_SY317_CR12,0,214,317_AL_

 

(Puteti afla mai multe despre serial pe IMDb.)

Am adorat acest serial de la inceput. Este diferit, extraordinar de bine pus la punct si foarte bine gandit. Imi place absolut totul la el si ador sa urmaresc fiecare episod.

Personajul meu preferat este, de sigur, Castle. Nu ai cum sa nu il adori. In afara faptului ca e foarte amuzant, destept si charmant, faptul ca nu are pic de modestie ma face sa il plac si mai tare. Uneori spui ca e adolescent, asa de impiedecat si de neindemanatic e. Castle va fi intotdeauna unul dintre personajele mele preferate. Nu il pot descrie. Ca sa intelegeti exact ce si cum, trebuie sa va uitati la serial.

Imi place foarte mult cazurile lor. Sunt captivante, dar foarte reale si bine gandite. Imi place ca nu exagereaza niciodata si intotdeauna incerc sa imi pun mintea la contributie, sa incerc sa deslusesc si eu misterul crimelor cu care au de-a face Castle si Beckett. Dar surpriza! Prea rar poti sa deslusesti misterele, pentru ca intotdeauna criminalul este cine nu te astepti.

O gasesc extraordinara si pe Beckett. E frumoasa si foarte desteapta, dar nu e rigida si tine la gluma. Ii ador zambetul pe care il are cand il vede pe Castle. Spui ca e o adolescenta la prima dragoste.

In general, relatia dintre Beckett si Castle imi place foarte mult. Sunt exact ca doi adolescenti indragostiti. Nu sunt nici foarte seriosi, dar nici imaturi. E combinatia perfecta si nu se putea mai bine de atat!

In general, tot serialul e genial. Imi plac si Ryan si Espasito, iar sezonul al saselea vine cu noi surprize. Am vazut vreo 4 episoade si de-abia astept sa vad noile aventuri ale lui Beckett si Castle!

Combinatia perfecta dintre romance si crime, serialul asta este unul dintre serialele mele favorite. Cu siguranta il recomand!

descărcare (18)

Leave a Reply

