Serial Review: “Gossip girl” (2007)


descărcare (20)

Distributie:

Blake Lively Blake Lively
 Serena van der Woodsen (121 episodes, 2007-2012)
Leighton Meester Leighton Meester
 Blair Waldorf (121 episodes, 2007-2012)
Penn Badgley Penn Badgley
 Dan Humphrey (121 episodes, 2007-2012)
Chace Crawford Chace Crawford
 Nate Archibald (121 episodes, 2007-2012)
Ed Westwick Ed Westwick
 Chuck Bass (121 episodes, 2007-2012)
Kelly Rutherford Kelly Rutherford
 Lily van der Woodsen (121 episodes, 2007-2012)
Matthew Settle Matthew Settle
 Rufus Humphrey (121 episodes, 2007-2012)
Taylor Momsen Taylor Momsen
 Jenny Humphrey (88 episodes, 2007-2012)
Jessica Szohr Jessica Szohr
 Vanessa Abrams (83 episodes, 2007-2012)
Zuzanna Szadkowski Zuzanna Szadkowski
 Dorota Kishlovsky (79 episodes, 2007-2012)
Connor Paolo Connor Paolo
 Eric van der Woodsen (53 episodes, 2007-2012)

Mai multe despre serial puteti afla pe IMDb.

Recenzie:

Cred ca eram un mic copil cand a inceput serialul “Gossip girl”. Nu am aflat de el inca de cand a aparut, dar in momentul in care am intrat in lumea cartilor, a serialelor si a blogosferei, primul serial care mi-a fost recomandat a fost “Gossip girl”. Mi-a luat cam 4 ani sa ma apuc de el, dar asteptarea a meritat.

descărcare (21)
Am inceput sa urmaresc acest serial dupa ce multi dintre bloggeri pe care ii urmaream mi-au recomandat cu entuziasm serialul si dupa ce am vazut multe scene. In general imi plac serialele cu adolescenti si cu barfe, deci GG parea porivit pentru mine. In vara anului 2013, adica acum un an, am urmarit primul episod din plictiseala. Apoi, intr-o saptamana, vazusem deja primele doua sezoane.
Am adorat lumea GG inca de la inceput. N-ai cum sa nu adori intriga, fashion-ul, personajele, povestea si toate micile detalii care fac serialul asta ce este. E un serial potrivit atat pentru adolescenti, cat si pentru adulti. Te prinde inca de la inceput si stii ca va trebui sa urmaresti toate cele 6 sezoane.
Primele 4 sezoane mi-au placut enorm de mult. Dovada faptul ca le-am urmarit in cam… 3 saptamani? Existau zile cand vedeam si 5 episoade la rand, atunci cand ma plictiseam. Mi se intampla sa ma uit la un episod si sa fie intriga atat de mare si de captivanta, incat sa nu reusesc sa rezist tentatiei de a mai urmari un episod. Asa ca bagam episod dupa episod, fara sa mai fac nimic altceva.
Desi nu imi amintesc chiar tot ce s-a intamplat (damn, a trecut un an!), stiu ca cel mai mult ma interesau relatiile dintre Dan si Serena si dintre Blair si Chuck. Nu ai cum sa nu fii intrigat/a de secretele din Manhattan. “Gossip girl” probabil ca este unul dintre cele mai captivante seriale si asta din cauza combinatiei de gossip, romance, drama si probleme adolescentine.

descărcare (22)
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca pentru cineva ca mine, care si-ar cumpara haine in fiecare ora, Blair si Serena reprezinta adevarate modele. Episoadele mele preferate au fost, cu siguranta, cele in care fetele trebuiau sa fie prezente la vreun eveniment de moda. ‘Gossip girl’ a reprezentat o adevarata inspiratie in materie de moda pentru mine. Ambele Blair si Serena imi placeau, chiar daca aveau stiluri diferite.
“Gossip girl” iti prezinta stilul de viata al elitei din Manhattan intr-un mod in care niciun alt serial nu o face. Te simti aproape de ei si totusi foarte departe. GG te face sa aspiri la acea viata si totusi te simti fericit ca nu esti un copil rasfatat, plin de probleme, crescut printre elita Manhattan-ului. E o viata tare interesanta, dar totodata foarte murdara. E plina de secrete, tradari si oameni cu interese.
Primele 4 sezoane au fost exceptionale. Captivante, pline de romance si drama, mi-au cucerit inima. Adoram momentele cand ma puteam bucura de un nou episod din serialul meu favorit.

descărcare (23)
In primele 4 sezoane, clasamentul cu personajele mele favorite a aratat cam asa:
1. Blair
2. Jenny
3. Serena
4. Chuck
5. Nate
Cred ca ati observat ca Dan nu se afla in clasamentul meu. Asta e din cauza faptului ca niciodata nu mi-a placut de el. Nici atitudinea lui, nici fata lui, nici stilu, nimic!! Nu am inteles niciodata ce e atat de special la el. Nu mi-a placut deloc cum s-a comportat, in special dupa ce a publicat “Inside”. Nu imi placea ca mereu vroia sa para cine nu este si a uitat de unde a venit imediat ce s-a vazut in Mahnattan. Nu mi-a placut deloc cum isi trata prietenii si nici cum vorbea. Ma strambam de fiecare data cand aparea In scena.
Sezoanele 5 si 6 nu m-au incantat la fel de mult. Serialul devenise deja mult prea tras de par. Ma exaspera deja faptul ca personajele nu erau niciodata okay si devenise un cliseu enervant. Nici intrigile nu mai erau la fel si nici personajele.
Chuck devenise deja exagerat cu vocea lui groasa si soptita si cu ochii lui mici. Serena si Blair semanau cu doua pustoaice de gradinita. Nate era cel mai agreabil. Imi lipsea Jenny si as fi preferat sa plece Dan in locul ei.
Unul dintre cele mai absurde cupluri din tot serialul a fost cuplul Dan si Blair. In afara faptului ca nu se potriveau deloc, nu mi se parea ca aveau ce cauta impreuna. Nu aveau nici interese comune si nici nu erau din aceeasi lume. Plus ca Dan a fost mereu al Serenei.
In afara faptului ca e un serial despre barfe, intrigi, tradari si romance, “Gossip girl” vorbeste si despre lucruri mult mai importante, cum ar fi diferentele dintre clasele sociale si cat de mult pot afecta acestea vietile oamenilor. De asemenea, GG te poate invata si ca niciodaa nu poti uita de unde ai venit si cine esti cu adevarat. Trebuie sa rezisti tentatiilor si sa ramai intotdeauna tu, cel care ai fost si ieri, si acum un an.
Ultimul episod a fost foarte emotionant si mi-a placut enorm. Eram sigura ca asa se va intampla, dar totusi mi-ar placea sa aflu ce mai face Nate. A fost placut sa aflu cine este Gossip girl, chiar daca nu m-a apasat prea tare intrebarea asta. Cred ca o scurta continuare cu generatia de acum de la liceul Constance.
Cu siguranta va recomand serialul acesta daca va plac povestile de dragoste, intrigile si secretele si daca vreti sa aflati cum se traieste in Manhattan! M-am bucurat de fiecare episod si deja mi-e dor de el!
Rate: 4 stele din 5

Leave a Reply

