Dragi cititori…


Dragi cititori,

Daca pana acum am scris scrisori pentru autori si personaje, de data asta vreau sa va scriu o scrisoare voua. Nu cred ca trebuie sa va explic de ce vreau sa fac asta, dar daca aveti intrebari, acesta este motivul din spatele acestei scrisori.

Nu cred ca intelegeti ce inseamna acedt blog petru mine. Ce insemnati voi pentru mine. Mi-e greu sa explic, pentru ca e un sentiment mult prea maret pentru a-l putea pune pe hartie. Am sa incerc sa va fac sa intelegeti pri  aceasta scrisoare.

Cand am inceput acest proiect, in 2010, nu l-am considerat un proiect. Nu am indraznit sa sper ca blogul Bianca2b va deveni u mod de viata, ca imi voi vedea articolele pe paginile altor oameni sau ca voi avea cititori. Vroiam doar un loc care sa fie al meu in totalitate. La naiba, nici nu planuiam sa iau asta atat de serios.

Insa anii au trecut si pe parcursul lor, atat eu, cat si blogul ne-am schimbat. Am crescut impreuna si am trecut prin cele mai grele momente din viata facand trei lucruri: cantand la vioara, citind si bloguind.

Blogul a devent din ce In ce mai serios. La fel cum mi s-a intamplat si cu vioara, am inceput sa dau din ce in ce mai multa atentie blogului si s-au vazut si rezultatele. Am inceput, incet incet, sa am cititori si sa primesc aprecieri.

Asa am ajuns ca, la mai bine de 3 ani de la primul post, sa am blogul in sange. Sa ma trezesc dimineata planificand noi postari si noi moduri de a va surprinde. Am inceput sa va cunosc pe fiecare in parte si pe fiecare va apreciez enorm. Blogul este acum o parte din viata mea. Nu mai e o joaca si nici o ambitie. E o pasiune, un hobby, o chemare pe care mi-am gasit-o intamplator. Iubesc blogul si tot ce tine de el aproape la fel de mult cat iubesc vioara.

Ador comentariile voastre. Aprecierile voastre ma incanta si, de cele mai multe ori, ma fac sa rosesti. Iubesc senzatia pe care o au tastele atunci cand scriu un nou post. Satisfactia pe care o simt cu fiecare post reusit imi da aripi.

Fara voi nu as fi fost unde sunt acum. Sper ca stiti cat de importanti sunteti, atat pentru mine, cat si pentru blogul asta.

De fiecare data cand postez un nou articol, de orice fel, am emotii. Sunt sigura ca gata, asta a fost. Nu ma mai citește nimeni de acum incolo. Si de fiecare data am o mica victorie cand vad un comentariu nou sau o apreciere la ce am scris. Imi ridicati moralul in fiecare zi, fara sa o stiti.

Nu am avut niciodata pretentia ca sunt vreo mare bloggerita sau scriitoare. Nici nu as avea cum. Sunt constienta ca exista zeci de bloggeri mai buni ca mine. Totusi, consider blogul o mica victorie si imi da o senzatie de faima care, chiar daca nu dureaza mult, e importanta pentru mine. Exista zile bune, cand vizualizarile mele o iau razna, insa exista si zile mai… obisnuite. Oricum ar fi, consider fiecare zi o comoara pretioasa. Nu conteaza daca ma citesc 100 de oameni sau 1000. Conteaza ca macar cineva s-a gandit sa imi verifice locul sacru.

Stiu ca nu sunt perfecta; am dat-o in bara de multe ori. Inca o fac. Niciodata nu sunt multumita de ce scriu sau fac, dar intotdeauna voi incerca sa fiu mai buna. Nu reusesc sa fiu eu de fiecare data, insa consider asta o parte din mine.

Oricat de mult mi-ar placea sa imi fac iluzii, stiu ca va veni un moment in care  va trebui sa scriu un post de ramas bun. Mi-e groaza ca momentul ala se apropie cu pasi repezi. Dar nu va ingrijorati. De blogging nu am sa ma las niciodata, pentru ca este deja un stil de viata. Blogul Bianca2b va fi mereu parte din mine.

Ideea e..multumesc. Multumesc pentru toate clipele frumoase, pentru toate zambetele si amintirile ce nu vor putea fi sterse niciodata. Multumesc ca ma cititi, multumesc ca sunteti aici si ca ati ales ca si blogul meu sa fie parte din rutina voastra zilnica.

image

8 thoughts on “Dragi cititori…

  1. Bianca dear, I think we should thank you for hosting us with promos, for reading and reviewing our books, for bringing them in front of readers!
    Go on doing what you do! It’s marvelous work.Thank you!
    Carmen Stefanescu

    Like

  2. Foarte frumos. Continua tot asa, este perfect si mie imi place foarte mult. Iti simt lipsa atunci cand nu postezi nimic si chiar daca nu las foarte des comentarii sa sti ca te urmaresc zilnic cu mare placere. Multe si sincere FELICITARI!!!!!!

    Like

Leave a Reply

